Rasuciri rusesti la cabluri

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: abdomen
Alti muschi lucrati-
Echipamentcabluri
Mecanicacompus

O variate a rasucirilor rusesti care mentine oblicii in tensiune constanta datorita cablurilor.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune un scripete pe pozitia de mijloc, si ataseaza-i un maner. 

2. Stai cu spatele pe o minge elvetiana, cu lateralul la scripete. Apuca manerul cu o mana. Trebuie sa fii la distanta de un brata fata de scripete.

3. Pune si cealalta mana pe maner si ridica-l deasupra pieptului. Palmele trebuie sa fie in linie cu scripetele. Daca nu sunt, muta scripetele mai sus sau mai jos. Mentine soldurile sus si abdomenul incordat. 

4. Roteste trunchiul in pozitia opusa scripetelui ducand si mainile in acea directie. Mentine o secunda.

5. Revino la pozitia de start. Repeta.

6. Schimba pozitia si fa acelasi lucru si pentru cealalta parte a corpului. 

Sfat: Este foarte important sa iti tii soldurile ridicate. Partea de sus a spatelui va fi sprijinita pe mingea elvetiana, iar zona lombara si fesierii nu vor avea suport. Daca tii soldurile ridicate iti vei lucra zona mediana (abdomen si lombari) facand astfel exercitiul mai eficient.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.