Presa Pallof

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataoblici
Alti muschi lucrati: abdomen
Echipamentcabluri
Mecanicaizolare

Presa Pallof este un exercitiu pentru abdomen si oblici ideal pentru intarirea sectiunii mediene pe planul de rotatie.

exercitiu stabilitate abdomen pozitie de start
presa pallof pentru abdomen puternic pozitie de final

1. Pune scripetele unui cablu la inaltimea umerilor. 

2. Stand cu lateralul la scripete, apuca manerul cu ambele maini si indeparteaza-te un pas. Trebuie sa fii la o lungime de brat de scripete, cu cablul tensionat.

3. Cu picioarele usor deschise si genunchii putin indoiti tine manerul langa mijlocul pieptului. Aceasta va fi pozitia de start.

4. Extinde bratele in fata impreuna cu manerul. Abdomenul trebuie sa fie mereu incordat si activat.

5. Tine aceasta pozitie cateva secunde si readu mainile langa piept. 

6. Dupa ce termini numarul de repetari propus, fa acelasi lucru stand intors catre scripete cu cealalta parte.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.