Morisca

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: abdomen
Alti muschi lucrati: fesieri, femurali, umeri
Echipamentgantera kettlebel
Mecanicaizolare

Acest exercitiu pentru abdomen se executa cel mai bine cu o gantera kettlebell. In lipsa ei se poate folosi si o gantera normala, dar pozitia incheieturii mainii nu va fi prea comoda.

pozitie de start
pozitie de final

1. Tine cu o mana o gantera kettlebell deasupra capului.

2. Mana cu gantera kettlebell trebuie sa fie dreapta si nemiscata tot timpul. Impinge fundul in directia mainii care tine gantera. Tine bratul liber la spate si indoaie picioarele la un unghi de 45 de grade fata de bratul cu greutatea. 

3. Apleaca-te cat de mult poti. Mentine o secunda si revino la pozitia de start. Repeta. 

Variatii: Pentru a usura putin exercitiul mana libera se tine pe langa corp si trunchiul se apleaca pana cand se poate atinge cu aceasta varful piciorului. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.