Smuls din atarnat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps
Alti muschi lucratibiceps, femural, fesieri, lombari, umeri, trapez, triceps, gambe, antebrate, abdomen
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Smulsul din atranat este un exercitiu destinat cresterii puterii, care lucreaza intreaga musculatura a corpului. Este si un antrenament bun pentru cei care inca nu stapanesc perfect tehnica smulsului.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai in picioare tinand o haltera in maini. Palmele sa fie orientate spre corp, iar priza sa fie cat mai larga. 

2. Genunchii trebuie tinuti usor indoiti, si haltera sa atinga partea de mijloc a coapselor. Umerii deasupra barii si spatele usor arcuit. Aceasta va fi pozitia de start. 

3. Sari, extinzand corpul. Picioarele nu trebuie sa se desprinda de tot de pe sol, doar calcaiele.

4. Ridica umerii spre urechi, si trage haltera in sus cu bratele, permitand coatelor sa se duca in lateral; mentine coatele deasupra halterei cat de mult poti. Trage exploziv corpul sub haltera. 

5. Prinde bara cu bratele extinse deasupra capului si lasa-te in genuflexiune. Cand haltera este bine prinsa in maini, incepi sa te ridici din pozitia de genuflexiune, tinand haltera deasupra capului.

6. Exercitiul se incheie cand corpul este prefect drept. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Presa impinsa Un exercitiu de baza in culturism si haltere, presa impinsa ajuta la cresterea fortei si masei musculare pentru ca permite folosirea unor greutati mai mari decat in mod normal. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bara in spate cu saritura Acest fel de genuflexiuni maresc forta exploziva a picioarelor, ceea ce va imbunatati sariturile in inaltime, sau executia unor exercitii precum genuflexiuni, aruncat sau smuls. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare in stil olimpic Unul din cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea generala a masei musculare si fortei. Avantajul este ca poate fi facut de oricine, fiind unul din cele mai accesibile exercitii olimpice. 14 Feb, 2016
Aruncat cu gantere Acest exercitiu olimpic este o variatie a aruncatului clasic; este la indemana oricui si un punct bun de inceput pentru a trece mai tarziu la haltera. Ajuta la construirea fortei explozie si a conditiei fizice. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu saritura cu bara hexagonala Genuflexiunile cu saritura cu greutati sunt un exercitiu esential in haltere. Dar inlocuirea barii olimpice cu bara hexagonala ia multa presiune de pe coloana, in timp ce exercitiul ramane la fel de eficient. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.