Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatrapez, umeri
Alti muschi lucratispate, coapse, femurali, fesieri, lombari
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Un exercitiu care lucreaza foarte eficient si exploziv spatele si trapezul.

Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma 1 pozitie de start
Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma 2 pozitie de final

1. Pune o haltera cu greutati pe podea, si o platforma (pot fi doua discuri unul peste altul pentru fiecare picior) in fata halterei. Stai in fata ei, cu degetele picioarelor sub bara. Apleaca-te si apuca haltera cu ambele maini prin pronatie, folosind o priza de smuls (foarte lata). Umerii sa vina deasupra barii si spatele sa fie drept. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Trage bara de pe podea extinzand  genunchii si gleznele. Cand bara trece de genunchi, ridica exploziv din umeri, mentinand haltera aproape de coapse, si sari. Nu trebuie sa te desprinzi complet de pe platforma, doar calcaiele se ridica. 

3. Flexeaza coatele in exterior, ridicand haltera pana la nivelul gatului.

4. Pentru a aduce haltera din nou pe sol, tine-o atarnata langa coapse, apleaca-te, mentinand spatele drept si asez-o pe podea. Repeta exercitiul de cate ori este nevoie. 

Sfat: Pe toata durata exercitiului, bara trebuie sa fie cat mai aproape de corp. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Genuflexiuni cu saritura cu bara hexagonala Genuflexiunile cu saritura cu greutati sunt un exercitiu esential in haltere. Dar inlocuirea barii olimpice cu bara hexagonala ia multa presiune de pe coloana, in timp ce exercitiul ramane la fel de eficient. 14 Feb, 2016
Presa impinsa Un exercitiu de baza in culturism si haltere, presa impinsa ajuta la cresterea fortei si masei musculare pentru ca permite folosirea unor greutati mai mari decat in mod normal. 14 Feb, 2016
Aruncat Aruncatul, alaturi de smuls, este o disciplina de baza in haltere. Este un exercitiu tehnic, compus din doua faze: pusul la piept si aruncatul deasupra capului. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bara in spate cu saritura Acest fel de genuflexiuni maresc forta exploziva a picioarelor, ceea ce va imbunatati sariturile in inaltime, sau executia unor exercitii precum genuflexiuni, aruncat sau smuls. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Aruncat cu gantere Acest exercitiu olimpic este o variatie a aruncatului clasic; este la indemana oricui si un punct bun de inceput pentru a trece mai tarziu la haltera. Ajuta la construirea fortei explozie si a conditiei fizice. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.