Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatrapez, umeri
Alti muschi lucratispate, coapse, femurali, fesieri, lombari
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Un exercitiu care lucreaza foarte eficient si exploziv spatele si trapezul.

Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma 1 pozitie de start
Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma 2 pozitie de final

1. Pune o haltera cu greutati pe podea, si o platforma (pot fi doua discuri unul peste altul pentru fiecare picior) in fata halterei. Stai in fata ei, cu degetele picioarelor sub bara. Apleaca-te si apuca haltera cu ambele maini prin pronatie, folosind o priza de smuls (foarte lata). Umerii sa vina deasupra barii si spatele sa fie drept. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Trage bara de pe podea extinzand  genunchii si gleznele. Cand bara trece de genunchi, ridica exploziv din umeri, mentinand haltera aproape de coapse, si sari. Nu trebuie sa te desprinzi complet de pe platforma, doar calcaiele se ridica. 

3. Flexeaza coatele in exterior, ridicand haltera pana la nivelul gatului.

4. Pentru a aduce haltera din nou pe sol, tine-o atarnata langa coapse, apleaca-te, mentinand spatele drept si asez-o pe podea. Repeta exercitiul de cate ori este nevoie. 

Sfat: Pe toata durata exercitiului, bara trebuie sa fie cat mai aproape de corp. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Aruncat in forta Se executa in mare parte la fel ca si aruncatul normal, dar fara genuflexiune atunci cand se pune bara la piept. Este mai usor de executat de catre incepatori. 14 Feb, 2016
Smuls din atarnat Smulsul din atranat este un exercitiu destinat cresterii puterii, care lucreaza intreaga musculatura a corpului. Este si un antrenament bun pentru cei care inca nu stapanesc perfect tehnica smulsului. 14 Feb, 2016
Pus la piept Pusul la piept poate constitui o alternativa mai dura la genuflexiunile clasice. Ajuta la construirea puterii generale si dezvoltarea musculara a picioarelor. 14 Feb, 2016
Ridicari turcesti Ridicarile trucesti reprezinta un exercitiu functional, care lucreaza absolut toti muschii din corp. Este extrem de util in dezvoltarea fortei, dar poate ajuta si la marirea masei musculare. Include miscari naturale ale corpului uman si implica pe langa muschii mari si pe cei foarte mici, stabilizatori. 14 Feb, 2016
exercitiu olimpic - pus la piept din blocuri Pus la piept din blocuri Un exercitiu din haltere care te forteaza sa accelerezi bara mai rapid si dezvolta viteza si rata de productie a fortei. Poate fi folosit si in perioadele cand nu este nevoie de o incarcare atat de mare a picioarelor si spatelui. 30 Mar, 2017
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.