Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatrapez, umeri
Alti muschi lucratispate, coapse, femurali, fesieri, lombari
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Un exercitiu care lucreaza foarte eficient si exploziv spatele si trapezul.

Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma 1 pozitie de start
Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma 2 pozitie de final

1. Pune o haltera cu greutati pe podea, si o platforma (pot fi doua discuri unul peste altul pentru fiecare picior) in fata halterei. Stai in fata ei, cu degetele picioarelor sub bara. Apleaca-te si apuca haltera cu ambele maini prin pronatie, folosind o priza de smuls (foarte lata). Umerii sa vina deasupra barii si spatele sa fie drept. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Trage bara de pe podea extinzand  genunchii si gleznele. Cand bara trece de genunchi, ridica exploziv din umeri, mentinand haltera aproape de coapse, si sari. Nu trebuie sa te desprinzi complet de pe platforma, doar calcaiele se ridica. 

3. Flexeaza coatele in exterior, ridicand haltera pana la nivelul gatului.

4. Pentru a aduce haltera din nou pe sol, tine-o atarnata langa coapse, apleaca-te, mentinand spatele drept si asez-o pe podea. Repeta exercitiul de cate ori este nevoie. 

Sfat: Pe toata durata exercitiului, bara trebuie sa fie cat mai aproape de corp. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.