Semigenuflexiune cu haltera la piept

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: cvadriceps
Alti muschi lucrati: abdomen, gambe
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Acest exercitiu specific halterelor cladeste forta exploziva pentru aruncarea halterei de la piept deasupra capului.

pozitie de start
pozitie de final

1. Incepi luand haltera de pe suport, si tinand-o deasupra pieptului, cu umerii scosi in fata pentru a crea un suport pentru ea. Picioarele trebuie sa fie dirct sub solduri, cu varfurile iesite in exterior pentru o pozitie confotabila.

2. Tine trunchiul vertical, alsa-te in jos indoind genunchii si permitandu-le sa se duca in fata, dar fara a duce soldurile in spate. Nu trebuie sa te lasi prea mult in jos, fa doar o semigenuflexiune.

3. Revino la pozitia de start impingand cu picioarele in sol cat mai puternic si rapid.

Sfat: Pentru ca exercitiul sa fie eficient, trebuie folosite greutati foarte mari, maximale. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Good morning cu saritura Un exercitiu avansat, care te invata cum sa incarci femuralii, cum sa mentii greutatea pe calcaie si iti imbunatateste executia exercitiilor olimpice. 14 Feb, 2016
Pus la piept Pusul la piept poate constitui o alternativa mai dura la genuflexiunile clasice. Ajuta la construirea puterii generale si dezvoltarea musculara a picioarelor. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu saritura cu bara hexagonala Genuflexiunile cu saritura cu greutati sunt un exercitiu esential in haltere. Dar inlocuirea barii olimpice cu bara hexagonala ia multa presiune de pe coloana, in timp ce exercitiul ramane la fel de eficient. 14 Feb, 2016
Smuls din atarnat Smulsul din atranat este un exercitiu destinat cresterii puterii, care lucreaza intreaga musculatura a corpului. Este si un antrenament bun pentru cei care inca nu stapanesc perfect tehnica smulsului. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bara in spate cu saritura Acest fel de genuflexiuni maresc forta exploziva a picioarelor, ceea ce va imbunatati sariturile in inaltime, sau executia unor exercitii precum genuflexiuni, aruncat sau smuls. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.