Semigenuflexiune cu haltera la piept

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: cvadriceps
Alti muschi lucrati: abdomen, gambe
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Acest exercitiu specific halterelor cladeste forta exploziva pentru aruncarea halterei de la piept deasupra capului.

pozitie de start
pozitie de final

1. Incepi luand haltera de pe suport, si tinand-o deasupra pieptului, cu umerii scosi in fata pentru a crea un suport pentru ea. Picioarele trebuie sa fie dirct sub solduri, cu varfurile iesite in exterior pentru o pozitie confotabila.

2. Tine trunchiul vertical, alsa-te in jos indoind genunchii si permitandu-le sa se duca in fata, dar fara a duce soldurile in spate. Nu trebuie sa te lasi prea mult in jos, fa doar o semigenuflexiune.

3. Revino la pozitia de start impingand cu picioarele in sol cat mai puternic si rapid.

Sfat: Pentru ca exercitiul sa fie eficient, trebuie folosite greutati foarte mari, maximale. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Presa impinsa cu gantera de circ Presa impinsa este un exercitiu specific halterelor, iar gantera de circ este asociata mai ales cu competitiile de strongman. Dar este o piesa de echipament folosita inca de la inceputurile sporturilor de forta. 14 Feb, 2016
Presa impinsa Un exercitiu de baza in culturism si haltere, presa impinsa ajuta la cresterea fortei si masei musculare pentru ca permite folosirea unor greutati mai mari decat in mod normal. 14 Feb, 2016
exercitiu olimpic - pus la piept din blocuri Pus la piept din blocuri Un exercitiu din haltere care te forteaza sa accelerezi bara mai rapid si dezvolta viteza si rata de productie a fortei. Poate fi folosit si in perioadele cand nu este nevoie de o incarcare atat de mare a picioarelor si spatelui. 30 Mar, 2017
Impins deasupra capului cu fandare Aceasta miscare exista de cand au fost inventate antrenamentele cu greutati. Consta in aruncarea greutatii deasupra capului concomitent cu aruncarea picioarelor intr-o pozitie de fandare. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Aruncat in forta Se executa in mare parte la fel ca si aruncatul normal, dar fara genuflexiune atunci cand se pune bara la piept. Este mai usor de executat de catre incepatori. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.