Mers Waterbury

Publicat in

Mersul Waterbury combina doua miscari de baza ale corpului uman: indreptari si mers. Un exercitiu foarte functional, dar dificil.

indreptare cu mers pozitie de start
exercitiu functional cu indreptari pozitie de final

1. Pune o banca in fata ta, sau niste cutii, care sa iti ajunga pana sub genunchi, ca si inaltime.

2. Incarca o haltera cu o greutate de 65% din forta maxima cu care poti face indreptari (forta cu care poti face o singura repetare corecta) si aseaz-o in fata bancii sau cutiei, la 3 pasi departare. 

3. Aseaza-te in fata halterei cui picioarele la nivelul umerilor si prinde haltera folosind o priza pronata (palmele spre corp), nu una mixta! 

4. Ridica haltera facand o indreptare si mergi cu bara pana la suportul din fata ta. Pune bara pe suport.

5. Imediat ce muschii s-au detensionat, ridica din nou haltera, fa 3 pasi in spate si las-o pe podea. Aceasta este o repetare.

6. Fara a te odihni, fa din nou o indreptare si repeta exercitiul. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.