Mers Waterbury

Publicat in

Mersul Waterbury combina doua miscari de baza ale corpului uman: indreptari si mers. Un exercitiu foarte functional, dar dificil.

indreptare cu mers pozitie de start
exercitiu functional cu indreptari pozitie de final

1. Pune o banca in fata ta, sau niste cutii, care sa iti ajunga pana sub genunchi, ca si inaltime.

2. Incarca o haltera cu o greutate de 65% din forta maxima cu care poti face indreptari (forta cu care poti face o singura repetare corecta) si aseaz-o in fata bancii sau cutiei, la 3 pasi departare. 

3. Aseaza-te in fata halterei cui picioarele la nivelul umerilor si prinde haltera folosind o priza pronata (palmele spre corp), nu una mixta! 

4. Ridica haltera facand o indreptare si mergi cu bara pana la suportul din fata ta. Pune bara pe suport.

5. Imediat ce muschii s-au detensionat, ridica din nou haltera, fa 3 pasi in spate si las-o pe podea. Aceasta este o repetare.

6. Fara a te odihni, fa din nou o indreptare si repeta exercitiul. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Ridicari turcesti Ridicarile trucesti reprezinta un exercitiu functional, care lucreaza absolut toti muschii din corp. Este extrem de util in dezvoltarea fortei, dar poate ajuta si la marirea masei musculare. Include miscari naturale ale corpului uman si implica pe langa muschii mari si pe cei foarte mici, stabilizatori. 14 Feb, 2016
Presa impinsa cu gantera de circ Presa impinsa este un exercitiu specific halterelor, iar gantera de circ este asociata mai ales cu competitiile de strongman. Dar este o piesa de echipament folosita inca de la inceputurile sporturilor de forta. 14 Feb, 2016
exercitiu olimpic - pus la piept din blocuri Pus la piept din blocuri Un exercitiu din haltere care te forteaza sa accelerezi bara mai rapid si dezvolta viteza si rata de productie a fortei. Poate fi folosit si in perioadele cand nu este nevoie de o incarcare atat de mare a picioarelor si spatelui. 30 Mar, 2017
Impins deasupra capului cu fandare Aceasta miscare exista de cand au fost inventate antrenamentele cu greutati. Consta in aruncarea greutatii deasupra capului concomitent cu aruncarea picioarelor intr-o pozitie de fandare. 14 Feb, 2016
Pus la piept Pusul la piept poate constitui o alternativa mai dura la genuflexiunile clasice. Ajuta la construirea puterii generale si dezvoltarea musculara a picioarelor. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.