Presa impinsa cu o mana

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: umeri
Alti muschi lucratigambe, cvadriceps, triceps
Echipamentgantera
Mecanicacompusa

Un exercitiu unilateral, eficient in dezvoltarea si echilibrarea fortei dintre partea stanga si partea dreapta. Presa impinsa cu o mana este eficienta si in dezvoltarea egala a musculaturii.

pozitie de start
pozitie de final

1. Tine o gantera intr-o mana si du-o la nivelul umarului. Tine gantera intr-o pozitie neutra, cu palma orientata spre cap. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Lasa-te usor pe vine indoind genunchii si mentinand trunchiul drept. 

3. Inverseza rapid directia, impingand puternic in calcaie, in esenta sarind dar fara a desprinde complet talpile de pe sol (doar calcaiele). In acelasi timp impinge gantera deasupra capului, folosindu-te de impulsul dat de saritura. 

4. Coboara gantera la umar si repeta.

Variatii: Se poate folosi o gantera Kettlebell in loc de gantera normala; in acest caza mana in care ti gantera va avea palma orientata in fata. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Aruncat in forta Se executa in mare parte la fel ca si aruncatul normal, dar fara genuflexiune atunci cand se pune bara la piept. Este mai usor de executat de catre incepatori. 14 Feb, 2016
Smuls cu gantera Un exercitiu unilateral, foarte util pentru a echilibra forta dintre cele doua parti ale corpului. Poate fi utilizat cu usurinta in cadrul circuitelor metabolice. 14 Feb, 2016
Ridicari turcesti Ridicarile trucesti reprezinta un exercitiu functional, care lucreaza absolut toti muschii din corp. Este extrem de util in dezvoltarea fortei, dar poate ajuta si la marirea masei musculare. Include miscari naturale ale corpului uman si implica pe langa muschii mari si pe cei foarte mici, stabilizatori. 14 Feb, 2016
Impins deasupra capului cu fandare Aceasta miscare exista de cand au fost inventate antrenamentele cu greutati. Consta in aruncarea greutatii deasupra capului concomitent cu aruncarea picioarelor intr-o pozitie de fandare. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare in stil olimpic Unul din cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea generala a masei musculare si fortei. Avantajul este ca poate fi facut de oricine, fiind unul din cele mai accesibile exercitii olimpice. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.