Presa impinsa cu o mana

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: umeri
Alti muschi lucratigambe, cvadriceps, triceps
Echipamentgantera
Mecanicacompusa

Un exercitiu unilateral, eficient in dezvoltarea si echilibrarea fortei dintre partea stanga si partea dreapta. Presa impinsa cu o mana este eficienta si in dezvoltarea egala a musculaturii.

pozitie de start
pozitie de final

1. Tine o gantera intr-o mana si du-o la nivelul umarului. Tine gantera intr-o pozitie neutra, cu palma orientata spre cap. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Lasa-te usor pe vine indoind genunchii si mentinand trunchiul drept. 

3. Inverseza rapid directia, impingand puternic in calcaie, in esenta sarind dar fara a desprinde complet talpile de pe sol (doar calcaiele). In acelasi timp impinge gantera deasupra capului, folosindu-te de impulsul dat de saritura. 

4. Coboara gantera la umar si repeta.

Variatii: Se poate folosi o gantera Kettlebell in loc de gantera normala; in acest caza mana in care ti gantera va avea palma orientata in fata. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Genuflexiuni cu saritura cu bara hexagonala Genuflexiunile cu saritura cu greutati sunt un exercitiu esential in haltere. Dar inlocuirea barii olimpice cu bara hexagonala ia multa presiune de pe coloana, in timp ce exercitiul ramane la fel de eficient. 14 Feb, 2016
Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Presa impinsa cu gantera de circ Presa impinsa este un exercitiu specific halterelor, iar gantera de circ este asociata mai ales cu competitiile de strongman. Dar este o piesa de echipament folosita inca de la inceputurile sporturilor de forta. 14 Feb, 2016
Ridicari din umeri cu saritura Acest exercitiu este unul favorizat de sportivi pentru dezvoltarea grosimii partii de sus a spatelui si pentru cresterea puterii explozive la miscarile verticale. 14 Feb, 2016
Good morning cu saritura Un exercitiu avansat, care te invata cum sa incarci femuralii, cum sa mentii greutatea pe calcaie si iti imbunatateste executia exercitiilor olimpice. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare in stil olimpic Unul din cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea generala a masei musculare si fortei. Avantajul este ca poate fi facut de oricine, fiind unul din cele mai accesibile exercitii olimpice. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.