Smuls cu gantera

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps
Alti muschi lucratifemural, fesieri, lombari, triceps, abdomen
Echipamentgantera
Mecanicacompusa

Un exercitiu unilateral, foarte util pentru a echilibra forta dintre cele doua parti ale corpului. Poate fi utilizat cu usurinta in cadrul circuitelor metabolice.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai cu picioarele departate si varfurile picioarelor indreptate usor in exterior. Tine o gantera in mana, in fata coapselor. 

2. Indoaie genunchii si lasa-te in jos, tinand bratul cu gantera drept, astfel incat aceasta sa atarne intre picioare. Ridica gantera extinzand genunchii si soldurile. Sari, extinzand corpul. Ridica din umeri si trage de gantera in sus cu bratul, permitand cotului sa se duca in lateral; mentine cotul deasupra ganterei pe cat de mult posibil. 

3. Trage agresiv corpul sub gantera. Prinde gantera la lungimea bratului, trecand in pozitia de genuflexiune. Cand gantera este stabilizata, ridica-te din pozitia de genuflexiune, mentinand mereu gantera deasupra capului. 

4. Coboara gantera la nivelul umarului, apoi in pozitia initiala. Repeta. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Aruncat din atranat Aruncatul din atarnat este un exercitiu intanlit in CrossFit sau in cadrul antrenamentelor de forta, precum haltere sau strongman. Este ceva mai simplu de facut decat aruncatul clasic, pentru ca se porneste cu greutatea de la jumatatea coapsei. Totusi este de preferat varianta clasica, pentru ca aruncatul din atarnat pune stres suplimentar pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Ridicari din umeri cu saritura Acest exercitiu este unul favorizat de sportivi pentru dezvoltarea grosimii partii de sus a spatelui si pentru cresterea puterii explozive la miscarile verticale. 14 Feb, 2016
Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma 2 Ramat in stil olimpic cu priza de smuls de pe platforma Un exercitiu care lucreaza foarte eficient si exploziv spatele si trapezul. 10 Jul, 2018
Smuls Smulsul, alaturi de aruncat, este o disciplina de baza in haltere. Este un exercitiu complet care dezvolta forta, musculatura, flexibilitatea, viteza si luceraza absolut toate unitatile motorii ale corpului. 14 Feb, 2016
Pus la piept in forta Pusul la piept in forta este prima parte a aruncatului in forta. Este foarte util pentru dezvoltarea fortei explozive si pentru imbunatatirea coordonarii. 14 Feb, 2016
Ridicari turcesti Ridicarile trucesti reprezinta un exercitiu functional, care lucreaza absolut toti muschii din corp. Este extrem de util in dezvoltarea fortei, dar poate ajuta si la marirea masei musculare. Include miscari naturale ale corpului uman si implica pe langa muschii mari si pe cei foarte mici, stabilizatori. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.