Ridicari pe un picior in fandare

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadriceps
Alti muschi lucrati femurali, fesieri, gambe
Echipament-
Mecanicacompusa

Un exercitiu usor, util in special incepatorilor si celor care revin dupa o accidentare.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai in piciore si fa un pas in fata, indoind genunchiul, pentru a lua o pozitie de fandare clasica. 

2. Lasa-te in fandare doar un sfert si ramai asa. Aceasta este pozitia de start.

3. Fa exercitiul prin a te ridica pe piciorul din fata si apoi a te lasa inapoi in jos, cam 8 cm. Ai grija sa ramai mereu in pozitie de fandare, sa nu te ridici complet in picioare.

4. Fa numarul dorit de repetari, apoi du celalalt picior in fata si repeta pasii de mai sus. 

Sfat: Poti tine mainile ridicate deasupra capului, si intre ele o coarda intinsa sau o banda elastica. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.