Alergare pe loc cu lovituri in fund

Publicat in

Principala grupa musculara lucratafemurali
Alti muschi lucrati cvadriceps, fesieri, gambe
Echipament-
Mecanicacompusa

Este un exercitiu folosit pentru intarirea fibrelor musculare cu raspuns rapid din femurali.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai drept, cu picioarele la latimea umerilor si pieptul scos in fata. Priveste inainte.

2. Incepi prin a iti lovi cu calcaiele fesele, cu cate un picior pe rand.

3. Pe masura ce faci asta balanseaza si bratele pe langa corp. 

4. Creste ritmul alergand pe loc in acest fel, cat de repede poti. 

5. Mentine ritmul pentru perioada de timp pe care ti-ai propus-o.

Sfat: Du calcaiele inapoi in linie dreapta, nu in lateral. Coapsele nu trebuie sa ramana aproape perpendiculare pe solul, nu sa vina in fata ca la alergat.

Variatii: Poti inainta in timp ce iti lovesti fesele cu calcaiele. Miscarea picioarelor trebuie sa fie rapida, dar ritmul de inaintare sa fie unul lent. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.