Cele mai bune exercitii cu gantere pentru brate potrivite pentru femei

Publicat in

Femeile nu dau prea mare importanta antrenamentului bratelor. Dar este gresit. Toate grupele musculare conteaza, pentru un aspect armonios. Iata care sunt cele mai bune exercitii cu gantere pentru a iti tonifia bratele!

Exista o groaza de aparate pentru a lucra bratele, dar ganterele raman baza. Sunt perfecte pentru a iti tonifia bicepsii si tricepsii! Asadar, care sunt cele mai bune exercitii cu gantere pentru brate?

Poate ca esti obisnuita sa iti lucrezi bratele cu haltera, mai ales daca esti adepta unor greutati ceva mai mari. Desi eficient, are neajunsuri! Cand ambele brate tin o greutate, bratul mai puternic tinde sa munceasca ceva mai mult. Cu ganterele, greutatea fiind separata pe fiecare brat, este evitat acest lucru.

Mai mult, in viata de zi cu i, iti folosesti mult bratele. Si rareori o faci dintr-o pozitie fixa. Aici isi arata ganterele valoarea - pozitii diferite ale mainilor si unghiuri diferite, care sa lucreze muschii in moduri diferite. Forta functionala la cel mai inalt nivel! 

Ganterele iti intaresc si priza si antebratele - o sa poti desface borcanele fara sa il mai chemi pe iubi! 

Iata care sunt cele mai bune exercitii cu gantere penru brate, daca esti o impatimita de fitness:

  1. Flexii cu gantere pentru bicepsi
  2. Presa pentru triceps cu gantere din culcat
  3. Flexii cu gantere din inclinat
  4. Impins cu gantera deasupra capului
  5. Ciocane la banca Scott

Antrenament feminin pentru brate

Iata si un mic antrenament care include execitiile de mai sus. Foloseste o greutate provocatoare, astfel incat ultimele 2-3 repetari ale fiecarui exercitiu sunt greu de facut. Fa un exercitiu, apoi treci la urmatorul, cu cata odihna simti ca ai nevoie intre exercitii. Procedeaza astfel pana ce termini toate rundele. 

Fa 4 circuite:

Referinte

Articole din aceiasi categorie

exercitii pentru abdomen pentru femei Exercitii pe mingea elvetiana pentru abdomen Femeile iubesc sa isi antreneze abdomenul. Este un fapt. Dar daca tot o faci, fa-o cum trebuie. Aici gasesti 4 exercitii facute cu mingea elvetiana, exercitii care iti vor provoca tot corpul si iti vor intari abdomenul. 12 Oct, 2017
Ce trebuie sa stii despre antrenamentul fesierilor Ce trebuie sa stii despre antrenamentul fesierilor Majoritatea femeilor vin la sala pentru a slabi si pentru a isi lucra fesierii. Daca esti o femeie care vrea sa isi dezvolte muschii fesieri citeste acest mic ghid pentru a invata sa o faci in cel mai eficient mod posibil! 04 Oct, 2018
femeile trebuie sa se antreneze cu greutati mari 5 motive pentru care femeile trebuie sa se antreneze intens Din ce in ce mai multe femei incep sa se antreneze cu greutati, dar inca sunt reticente in privinta intensitatii folosite in sala de forta. Aici gasesti 5 motive pentru care sa pui discuri pe bara si sa iti etalezi adevarata forta. 06 Oct, 2017
Statul jos este noul fumat Statul jos este noul fumat Sa stai jos mult timp este ca si cum ai fuma. Afla de ce statul jos este atat de nociv. 02 Aug, 2018
Femeile nu ar trebui sa faca antrenamente pe placa de echilibru Antrenamentele cu placa de echilibru - o pierdere de timp Este la moda ca instructorii de fitness sa isi puna clientele sa lucreze pe placa de echilibru, pentru a isi imbunatati echilibrul si a lucra muschii stabilizatori. Dar este o pierdere de timp; iata de ce! 26 Jan, 2017
Motivul #1 pentru ca femeile sa lucreze cu haltera Motivul #1 pentru ca femeile sa lucreze cu haltera Exista o vreme, nu cu mult in urma, cand femeile care se antreneau cu haltere in sala de forta, erau privite ca o curiozitate. Acum, din ce in ce mai multe femei isi fac loc sub haltera! Si este timpul ca acest trend sa creasca si mai mult! 27 Feb, 2020
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.