Antebrate mai mari

Publicat in

Progreseaza la acest exercitiu pentru a avea antebrate mari si o priza care zdrobeste pietre.

Nu progresezi cu forta generala sau marimea bratelor? Probabil ca forta prizei te trage inapoi. Mersul fermierului ajuta, dar de regula se face cu greutati mari pe distante scurte. Incearca ceva nou: greutati mici!

Ca sa fii complet eficient la un exercitiu sau aptitudine, sistemul nervos trebuie sa fie competent la toate intensitatile. Nu mai sari peste greutatile mici! Si nu este atat de usor precum ai crede. Greutatile mici devin grele cu cat le tii mai mult. 

Beneficiile includ:

  • Anduranta mai mare a prizei: mai multe tractiuni, legenari, indreptari, smuls, etc.
  • O priza mai puternica.
  • Hipertrofie. Antrenarea antebratelor poate fi plictisitoare, asa ca beneficiaza si de marirea lor atunci cand iti intaresti priza.

Ca sa creezi un efect hipertrofic foloseste atat tensiune mecanica cat si stres metabolic sau timp sub tensiune. Timpul sub tensiune creste masa musculara, iar mersul fermierului are mult timp sub tensiune. 

De unde sa incepi

Imparte la patru greutatea corporala. Alege gantere egale cu aceasta greutate. Cineva de 90 de kg va utiliza gantere de 22,5 kg in fiecare mana. Seteaza un cronometru si incepi sa mergi cu ganterele in maini.

  • 1 minut: Ce dragut!
  • 2 minute: Mai ai de munca!
  • 3 minute: Respect! Ca si cum ai face impinsul cu haltera din culcat cu propria greutate.
  • 4 minute: Bravo boss!
  • 5 minute: Oficial esti o bestie! 

Programarea antrenamentelor pentru antebrate

Fa aceste exercitii in zilele libere, sau la finalul unui antrenament. Antreneaza antebratele in felul aceste de 1-2 ori pe saptamana, cate 1-3 seturi pe sesiune de antrenament. De fiecare data incearca sa iti bati timpul precedent cu 30-45 secunde. 

Daca vrei o intensitate si mai mare, pune FatGripz pe gantere!

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Goleste glicogenul muscular pentru a putea manca de Craciun Supravietuieste sarbatorilor cu antrenamentele reductoare de glicogen In loc sa urmezi restrictii alimentare severe in perioada sarbatorilor de iarna mai bine munceste mai intens in sala de forta pentru a merita ceea ce vei manca de Craciun! 06 Dec, 2016
Alearga sprinturi pentru a iti dezvolta masa musculara Sprinturi pentru masa musculara

Sprinturile sunt asociate cu alergarea, deci cu procesul de ardere al grasimilor. Dar sprinturile nu sunt deloc o alergare conventionala. Iata cum sprinturile te pot face mai puternic, mai definit si mai masiv.

14 Feb, 2016
Crestere musculara rapida si sigura 2 mecanisme pentru crestere musculara rapida Va place ca la fiecare antrenament sa dati tot ce puteti si sa folositi cele mai mari gantere si discuri cat mai multe? Sau va place sa va pompati muschii si sa ii simtiti cum ard? Care din cele doua metode este cea mai buna pentru o crestere musculara rapida? A da, si cand ati schimbat ultima data exercitiile pe care le folositi? 14 Feb, 2016
Metoda 2:1 pentru masa musculara Metoda 2:1 pentru masa musculara 2:1, sau antrenament excentric accentuat, este una din cele mai bune modalitati de a iti construi masa musculara. Dupa nume suna complicat, dar nu este asa. Probabil va fi cea mai buna metoda de hipertrofie pe care ai incercat-o vreodata. 10 Sep, 2018
Cum sa obtii un corp de invidiat 8 motive pentru care esti inca firav sau gras Fi pregatit sa arunci pe geam o multime de concepte despre antrenamente si dieta pe care le credeai batute in piatra! Iata opt motive pentru care nu progresezi in sala de forta. 14 Feb, 2016
Abdomen definit si picioare imense - metoda arnold Cum si-a construit Arnold picioarele si abdomenul Arnold Schwarzenegger este un simbol al culturismului, filmului si succesului in general. Dar in spatele carierei stralucite si trupului de zeu, stau ani de munca in sala de forta si in afara ei, si o vointa de fier. Fi gata sa inveti cum sa te antrenezi ca un campion pentru a avea picioare mai puternice ca oricare din prietenii tai, si un abdomen de otel. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.