10 semne ca esti un fraier care face de ras antrenamentele la sala

Publicat in

Daca faci aceste 10 lucruri in sala de forta ar trebui sa fii dat afara si interzis pe viata. Nu fa de ras antrenamentele cu greutati!

10. Iti dai palme cu partenerul de antrenament pe spate inainte de a face flexii pentru biceps!

9. Iti bei arzatoarele de grasimi impreuna cu weight gainerul!

8. Iti pui in casti melodia preferata si scoti un tipat scurt inainte de a face extensii pentru picioare

7. Te duci peste tot purtand maiou! (nu, nu e ok sa te prezinti asa la ziua unui prieten).

6. Tipi cat poti "nu te ajut deloc" cand incepi sa faci flexii pentru biceps ajutandu-ti partenerul sa faca piept. 

5. Crezi ca ti se freaca coapsele una de cealalta si iti rup toti blugii datorita genuflexiunilor. Nu este asa. Este de la combinatia de Oreo si McDonald's si aversiunea fata de orice forma de conditionare fizica!

4. Faci flexii pentru biceps la aparatul Smith.

3. Adancimea si executia genuflexiunilor te fac sa arati preucm un pinguin care sufera o criza de epilepsie. 

2. Tu si partenerul tau va asigurati la fiecare set si repetare, inclusiv la incalzire. 

1. Stai pe telefon intre seturi.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

nu fa stretching static inainte de antrenamente cu greutati Evita stretchingul inainte de antrenamente A face stretching inainte de inceperea unei activitati sportive este aproape dogma in lumea sportului. Dar se pare ca aceasta practica nu este deloc benefica. 02 Oct, 2018
Cum sa iti protejezi spatele cand faci indreptari Cum sa iti protejezi spatele cand faci indreptari Indreptarile au inceput sa revina in forta in salile de fitness, si asta este bine. Dar sunt inca multi care le fac incorect sau se tem ca isi vor accidenta spatele. Aici gasesti explicatii privind tehnica corecta de a face indreptari in siguranta. 06 Feb, 2018
se pot crea mai multe fibre musculare prin antrenamente? Poti crea mai multe fibre musculare? Cand spui ca iti cresti masa musculara, de fapt iti ingrosi fibrele musculare deja existente (hipertrofie). Dar exista si un fenomen mai rar, de a crea mai multe fibre musculare (hiperplastie). Poate hiperplastia fi atinsa de oricine? 25 Apr, 2017
utilitatea antrenamentelor cu gantere Ghid pentru antrenamentele cu gantere Ganterele fac parte din lumea antrenamentelor de forta. Dar cati stiu avantajele si dezavantajele folosirii ganterelor si cum se folosesc cel mai eficient pentru a dobandi masa musculara si forta maxima. Afla totul din acest mic ghid despre antrenamentele cu gantere. 10 Apr, 2018
Genuflexiuni cu bara in fata pentru abdomen si lombari Genuflexiuni cu bara in fata pentru abdomen si lombari Genuflexiunile cu bara in fata nu sunt utile doar pentru dezvoltarea picioarelor si fortei generale. Sunt ideale si pentru intarirea lombarilor si cizelarea abdomenului. 18 Jun, 2019
febra musculara nu are legatura cu masa musculara mai mare Febra musculara inseamna cresteri musculare ? Multi cred ca febra musculara care apare dupa antrenamente este un semn ca ai stimulat cresterile musculare si cu cat febra este mai mare cu atat obtii rezultate mai bune. Dar este asta adevarat? 04 Jul, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.