10 semne ca esti un fraier care face de ras antrenamentele la sala

Publicat in

Daca faci aceste 10 lucruri in sala de forta ar trebui sa fii dat afara si interzis pe viata. Nu fa de ras antrenamentele cu greutati!

10. Iti dai palme cu partenerul de antrenament pe spate inainte de a face flexii pentru biceps!

9. Iti bei arzatoarele de grasimi impreuna cu weight gainerul!

8. Iti pui in casti melodia preferata si scoti un tipat scurt inainte de a face extensii pentru picioare

7. Te duci peste tot purtand maiou! (nu, nu e ok sa te prezinti asa la ziua unui prieten).

6. Tipi cat poti "nu te ajut deloc" cand incepi sa faci flexii pentru biceps ajutandu-ti partenerul sa faca piept. 

5. Crezi ca ti se freaca coapsele una de cealalta si iti rup toti blugii datorita genuflexiunilor. Nu este asa. Este de la combinatia de Oreo si McDonald's si aversiunea fata de orice forma de conditionare fizica!

4. Faci flexii pentru biceps la aparatul Smith.

3. Adancimea si executia genuflexiunilor te fac sa arati preucm un pinguin care sufera o criza de epilepsie. 

2. Tu si partenerul tau va asigurati la fiecare set si repetare, inclusiv la incalzire. 

1. Stai pe telefon intre seturi.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

muzica pentru sala de forta Muzica pentru antrenamentele din sala de forta Muzica iti poate alimenta antrenamentele surprinzator de eficient, dar genul neadecvat de muzica iti poate afecta negativ sistemul nervos si implicit randamentul in sala. 03 Apr, 2018
Odihneste-te catre castiguri musculare uriase Odihneste-te catre castiguri musculare uriase Numarul de seturi, de repetari si metodele de intensificare sunt mereu in mintea ta cand te antrenezi pentru cresterea muschilor. Dar perioadele de odihna dintre seturi? La ele nu prea te gandesti, nu? Acestea sunt la fel de importante ca ceilalti factori, cand vine vorba de cresterea masei musculare. 26 Feb, 2019
Principii pentru hipertrofia maxima a bratelor 5 principii pentru cresterea maxima a bratelor Daca muncesti de ceva vreme pentru brate mai mari dar nu ai rezultatele dorite incearca sa implementezi in antrenamente aceste 5 principii. Cu siguranta vei avea parte de progrese noi. 28 Feb, 2017
Variaza indreptarile pentru a progresa mai rapid Variaza indreptarile pentru a progresa mai rapid Indreptarile sunt un exercitiu de baza, dar pentru a beneficia la maxim de pe urma sa, fa cat mai multe variatii. 09 Jul, 2019
5 exercitii pe care trebuie sa le faci 5 exercitii cu reputatii proaste nemeritate Exista unele exercitii foarte bune pentru masa musculara si pentru conditia fizica in general, care sunt catalogate ca distructive pentru articulatii. O catalogare eronata! Iata 5 exercitii cu reputatie proasta dar de care nu trebuie sa va feriti! 14 Feb, 2016
Cele 30 de minciuni ale culturismului - ce este adevarat si ce nu in culturism Cele 30 de minciuni ale culturismului Culturismul este un sport foarte raspandit si practicat de multi la nivel amator, pentru a arata mai bine si a fii in forma. Fiind atat de popular, este normal sa fie inconjurat de o multime de mituri, unele din ele minciuni in toata regula. Afla adevarul despre minciunile din culturism si nu te lasa amagit. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.