Antrenament pentru erectorii spinali

Publicat in

Vrei sa ai un aspect masiv care inspira putere? Dar si sa ai o coloana vertebrala antiglont? Perfect. Acesta este programul pentru tine. Dar mare atentie - sunt folosite exercitii foarte tehnice!

Acest program de antrenament tinteste erectorii spinali (muschii aflati de o parte si de alta a coloanei vertebrale), dar in fapt lucreaza tot corpul si intareste lantul posterior (zona cu probleme la multi). 

Este un antrenament avansat, fiind folosite exercitii olimpice. Se alterneaza intre exercitii facute cand ridici haltera de pe podea sau cand stai urcat pe o platforma (10-15 cm inaltime).

Aceste variatii schimba felul cum trage lantul posterior, la fiecare exercitiu. Febra musculara rezultata din cauza avantajului mecanic este hidoasa, dar merita avand in vedere castigurile de forta si hipertrofie functionala. 

Antrenamentul este alcatuit din patru exercitii facute cate 5 seturi fiecare, a cate 6 repetari fiecare. Este cu mult mai dificil decat arata in scris. 

Antrenamentul pentru erectorii spinali

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Daca vrei sa ai un trup bine dezvoltat trebuie sa faci unele schimbari in antrenamente Schimbari mari pentru un fizic mare Te-ai saturat sa nu obtii rezultatele dorite? Te-ai plictisit de aceeasi rutina de antrenament? De ce sa nu faci o mare schimbare in antrenamentul tau? 14 Feb, 2016
ectomorf - antrenament complet pentru marime Antrenament pentru ectomorfi Ectomorfii sunt persoanele cele mai dezavantajate cand vine vorba de construirea masei musculare. Cu acest program de antrenament incercam sa indreptam situatia si sa le acordam si lor o sansa. 14 Feb, 2016
Un antrenament foarte dur pentru masa musculara si forta Antrenament intens pentru masa musculara Este un program de antrenament foarte eficient in dezvoltarea masei musculare. Singura sa problema este timpul mic de odihna si recuperare, asa ca va fii nevoie sa puneti accent si pe nutritie si somn. 14 Feb, 2016
antrenament intens pentru masa musculara extrema Antrenament de superacumulare modificat Aceasta metoda de antrenament este una modifica a metodei de succes originale, brevetata de Charles Poliquin. Unele exercitii au fost inlocuite cu exercitii mai accesibile publicului larg si au fost modificate si alte variabile. Dar nu va faceti griji: este la fel de intens si eficient! 23 Nov, 2016
Tras impins picioare  - antrenament eficient pentru cresterea masei musculare Tras/impins/picioare - antrenament eficient pentru cresterea masei musculare Un format de antrenament de baza, care merge la radacini. Probabil este printre cele mai bune metode de antrenament atunci cand vrei masa musculara de calitate. 08 Jan, 2019
sistemul de antrenament 5 x 5 Sistemul de antrenament 5 seturi x 5 repetari Sistemul de antrenament 5 x 5 este ceea ce se poate numi un antrenament de culturism "old school". Dar ca multe astfel de sisteme, functioneaza, si cu mici ajustari poate deveni foarte actual pentru oricine cauta sa dobandeasca masa musculara si forta. 11 Apr, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.