Piept mai mare in 4 saptamani

Publicat in

Un program de antrenament pentru dezvoltarea masei musculare a pectoralilor.


Pentru a avea un piept masiv si impresionant trebuie sa te antrenezi intens si sa nu ocolesti antrenamentele grele. Astfel de antrenamente ale pieptului nu trebuie sa fie complicate si "inovatoare", trebuie doar sa fie grele si eficiente. Urmeaza antrenamentele pentru piept de mai jos in urmatoarele patru saptamani si vezi ce se intampla. Apoi, repeta aceasta rutina si cresti si mai mult.
 

SAPTAMANA 1
Exercitii Seturi Repetari
Impins cu gantere din inclinat 4 10-12
Presa inclinata pentru piept* 4 12-15
Presa dreapta pentru piept** 4 10-12
Fluturari cu gantere din inclinat 4 12-15
Flotari la paralele 4 20-25


Stai asezat cu fundul cat mai in fata, lasa-te pe spate si arcuieste partea lombara.
** Priza nu o fa pe manerele aparatului ci pe bratele lui, pentru a avea od eschidere cat mai larga.
 

SAPTAMANA 2
Exercitii Seturi Repetari
Impins din inclinat la aparatul Smith 4 10-12
Impins din orizontal la aparatul Smith 4 10-12
Fluturari cu gantere din inclinat 4 12-15
Impins cu gantere din declinat 4 12-15
Flotari cu priza ingusta 4 pana la epuizare

 

SAPTAMANA 3
Exercitii Seturi Repetari
Impins cu haltera din orizontal 4 8-10
Impins cu gantere din inclinat 4 8-10
Presa declinata pentru piept 4 10-12
Presa dreapta pentru piept 4 12-15
Ridicari pe marginea bancutei* 4 15-20
Flotari* 4 15-20


Se fac in superset (cele doua exercitii se fac unul dupa altul, fara pauza).

SAPTAMANA 4

  • alege 4 exercitii de pipet;
  • primele 3 seturi sa aibe 12-15 repetari;
  • ultimul set este cel greu, de 4-6 repetari;

Inainte de fiecare antrenament incalzeste-te bine. Intre seturi fa exercitii de stretching pentru piept. Daca ai posibilitatea fa-ti masaj de profunzime pe piept, o data pe saptamana. Inainte, in timpul si dupa antrenamentul pieptului consuma BCAA-uri.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

The rock - antrenament pentru partea superioara Antrenamentul partii superioare al lui The Rock Dwayne The Rock Johnson este un actor foarte cunoscut, si admirat pentru fizicul sau impresionant. In ultimul sau film Furious 7, a facut senzatie cu felul in care arata. Iata aici antrenamentul sau pentru partea superioara! 14 Feb, 2016
Antrenament de densitate progresiv Antrenamentul de densitate progresiv - construieste muschi cu adevarat? Antrenamentul de densitate progresiv promite construirea de masa musculara si arderea grasimilor, in acelasi timp. Este o tehnica avansata de antrenament, si nu este deloc usoara; dar functioneaza cu adevarat? 14 Feb, 2016
Antrenament culturism Sergio Oliva Antrenamentul lui Sergio Oliva Arnold Schwarzenegger este cel mai cunoscut culturist din toate timpurile, dar cel mai mare rival al sau a fost Sergio Oliva. Aici gasesti printre putinele antrenamente oficiale ale sale, despre care se stie ca exista! 22 Jan, 2019
Pectorali bine devzoltati care pot ridica greutati mari Pectorali mari si puternici Fie ca esti un culturist profesionist, fie ca abia ce ai intrat intr-o sala de culturism, probabil ca scopul tau este de a avea un fizic bine cladit si complet. Iar cand fetele, dar si alti barbati, intorc capul sa se uite la pieptul tau, stii ca faci ce trebuie! 14 Feb, 2016
antrenament foarte dur pentru masa musculara extrema Antrenament de superacumulare: masa musculara la puterea 10 Un program de antrenament extrem de dur si de avansat, folosit de sportivii de performanta pentru a acumula cat mai multa masa musculara intr-un timp foarte scurt. 100% interzis incepatorilor si celor saraci de duh! 21 Jun, 2016
Creste-ti forta la genuflexiuni in doar 10 saptamani Forta mai mare la genuflexiuni in 10 saptamani Genuflexiunile! Regele exercitiilor de forta. Daca nu ai forta la acest exercitiu, nu ai forta la niciun exercitiu. Genuflexiunile separa barbatii adevarati de mucosii care vin la sala sa "faca brate si piept". 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.