Antrenamentul partii superioare al lui The Rock

Publicat in

Dwayne The Rock Johnson este un actor foarte cunoscut, si admirat pentru fizicul sau impresionant. In ultimul sau film Furious 7, a facut senzatie cu felul in care arata. Iata aici antrenamentul sau pentru partea superioara!

Inainte sa fie cunoscut ca Dwayne Johnson, a fost cunoscut ca The Rock, luptator de wresling in WWE. Dincolo de fizicul sau, era inca de atunci un bun actor, ceea ce la scos in evidenta. Era doar o chestiune de timp pana sa ajunga pe marele ecran. Desi in prezent a parasit lumea wreslingului, mai are inca aparitii ocazionale in unele meciuri. 

Cum filmul Furios si iute 7 s-a lansat recent, am zis sa prezint antrenamentul lui Dwayne The Rock Johnson, pentru partea superioara. Acesta include spatele, pieptul si bratele! Este antrenamentul lui The Rock urmat pentru filmari. 

 

SPATE
Exercitiu Seturi Repetari
Tractiuni la helcometru cu priza larga 5 12, 10, 8, 6, 4
Tractiuni la helcometru cu priza ingusta 5 12, 10, 8, 6, 4
Ramat pe un brat cu gantera 4 12
Hiperextensii 4 15, 15, 12, 12

 

 

BRATE
Exercitiu Spate Repetari
Flexii cu gantere 5 12, 10, 8, 6, 4
Flexii Preacher la aparat 6 12, 10, 8, 6, 21, 21
Extensii la helcometru 6 12, 10, 8, 6, 21, 21
Extensii cu funia deasupra capului 4 12, 10, 8, 20
Extensii la helcometru cu un brat 2 15

 

PIEPT
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din inclinat 5 12, 10, 8, 6, 4
Impins cu gantere din culcat 5 12, 10, 8, 6, 4
Fluturari la cabluri (superset cu flotarile) 4 12
Flotari 4 15

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Creste-ti masa musculara cu acest antrenament intens Antrenament care accelereaza cresterea musculara Un program de antrenament structurat pe 3 zile din saptamana; un clasic al antrenamentelor pentru masa musculara, as putea spune! 14 Feb, 2016
foloseste greutati mari pentru a avea brate mari Antrenament pentru brate cu greutati maximale De ce ai brate mici si un corp firav? Nu te antrenezi cu greutati suficient de mari. Aici gasesti un program de antrenament de 12 saptamani care sa iti transforme scobitorile pe care le numesti brate in ceva cu care sa te mandresti. 08 Nov, 2016
Dezvolta-ti masa musculara a pieptului si spatelui antrenandu-te acasa Spate mare, piept mare, timp scurt O metoda de antrenament neobisnuita, care presupune doar greutatea propriului corp. Nici macar nu este nevoie sa te duci pana la sala. Oricat de uimitor ar parea aceasta abordare functioneaza, si functioneaza bine! 14 Feb, 2016
Antrenament pentru erectorii spinali - un spate mare si sanatos Antrenament pentru erectorii spinali Vrei sa ai un aspect masiv care inspira putere? Dar si sa ai o coloana vertebrala antiglont? Perfect. Acesta este programul pentru tine. Dar mare atentie - sunt folosite exercitii foarte tehnice! 10 Jul, 2018
Creste-ti forta la impinsul cu haltera din orizzontal Forta mai mare la impinsul cu haltera din orizontal Daca vrei sa impingi cu o greutate cat mai mate, executia corecta este totul cand vine vorba de impins din orizontal. Invata cum sa adaugi greutati mai multe pe bara, prin trucuri simple si eficiente. 14 Feb, 2016
antrenament foarte dur pentru masa musculara extrema Antrenament de superacumulare: masa musculara la puterea 10 Un program de antrenament extrem de dur si de avansat, folosit de sportivii de performanta pentru a acumula cat mai multa masa musculara intr-un timp foarte scurt. 100% interzis incepatorilor si celor saraci de duh! 21 Jun, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.