Antrenament care accelereaza cresterea musculara

Publicat in

Un program de antrenament structurat pe 3 zile din saptamana; un clasic al antrenamentelor pentru masa musculara, as putea spune!

Am vazut ca sunt multi cei care cauta un program de antrenament bine structurat. Aici voi da un exemplu, si in viitor voi mai posta astfel de articole.

Programul de antrenament prezentat aici are trei zile de lucru pe saptamana. Antrenamentele se vor face in aceleasi zile ale fiecarei saptamani, si nu se vor face doua antrenamente in zile consecutive. La finalul fiecarui antrenament puteti adauga 20 de minute de cardio. Si cum vorba multa este saracia omului, sa trecem la fapte.
 

 

Ziua 1
Exercitiu Seturi Repetari
Ramat din sezut 3 6-10
Tractiuni 3 6-10
Pullover cu bara 4 6-10
Impins cu priza ingusta 3 6-10
Extensii pe un brat la cabluri 4 6-10
Flexii cu bara dreapta 3 6-10
Ciocane 4 6-10

 

Ziua 2
Exercitiu Seturi Repetari
Genuflexiuni 3 6-10
Fandari cu gantere 3 6-10
Extensii pentru picioare 4 6-10
Indreptari romanesti 3 6-10
Flexia picioarelor din culcat 4 6-10
Abdomene la sol 3 15-25
Abdomene prin rasucire 4 15-25

 

Ziua 3
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din orizontal 3 6-10
Presa inclinata cu priza Hammer 3 6-10
Flotari la paralele 4 6-10
Presa cu gantere pentru umeri 3 6-10
Ramat cu bara din picioare 4 6-10
Ridicari pe varfuri din picioare 3 8-12
Ridicari pe varfuri din sezut 4 8-12


Si nu uitati, lucrati cat mai intens si fiti cat mai dedicati.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenament masa musculara facut la aparate in sala de forta Program de antrenament la aparate Multe sali investesc doar in aparate de fitness si mai putin in gantere si haltere. In general este bine sa te antrenezi cu greutati la liber, dar daca nu ai de ales sau vrei o schimbare din cand in cand aici gasesti un program de antrenament facut la aparate. 20 Jun, 2017
Daca te antrenezi dimineata ai nevoie de cateva reguli pentru a avea sesiuni reusite Antrenament pentru cei care merg la sala dimineata Majoritatea programelor de antrenament pentru masa musculara sunt concepute pentru cei care merg la sala dupa-masa sau seara. Daca iti place sa mergi dimineata, gasesti aici antrenamentul perfect si cateva sfaturi. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru umeri mari Antrenament total pentru umeri Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru culturisti sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a peirde centimetrii din jurul ei. 14 Feb, 2016
Creste-ti forta la genuflexiuni in doar 10 saptamani Forta mai mare la genuflexiuni in 10 saptamani Genuflexiunile! Regele exercitiilor de forta. Daca nu ai forta la acest exercitiu, nu ai forta la niciun exercitiu. Genuflexiunile separa barbatii adevarati de mucosii care vin la sala sa "faca brate si piept". 14 Feb, 2016
Creste-ti forta la impinsul cu haltera din orizzontal Forta mai mare la impinsul cu haltera din orizontal Daca vrei sa impingi cu o greutate cat mai mate, executia corecta este totul cand vine vorba de impins din orizontal. Invata cum sa adaugi greutati mai multe pe bara, prin trucuri simple si eficiente. 14 Feb, 2016
Pectorali bine devzoltati care pot ridica greutati mari Pectorali mari si puternici Fie ca esti un culturist profesionist, fie ca abia ce ai intrat intr-o sala de culturism, probabil ca scopul tau este de a avea un fizic bine cladit si complet. Iar cand fetele, dar si alti barbati, intorc capul sa se uite la pieptul tau, stii ca faci ce trebuie! 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.