Antrenament care accelereaza cresterea musculara

Publicat in

Un program de antrenament structurat pe 3 zile din saptamana; un clasic al antrenamentelor pentru masa musculara, as putea spune!

Am vazut ca sunt multi cei care cauta un program de antrenament bine structurat. Aici voi da un exemplu, si in viitor voi mai posta astfel de articole.

Programul de antrenament prezentat aici are trei zile de lucru pe saptamana. Antrenamentele se vor face in aceleasi zile ale fiecarei saptamani, si nu se vor face doua antrenamente in zile consecutive. La finalul fiecarui antrenament puteti adauga 20 de minute de cardio. Si cum vorba multa este saracia omului, sa trecem la fapte.
 

 

Ziua 1
Exercitiu Seturi Repetari
Ramat din sezut 3 6-10
Tractiuni 3 6-10
Pullover cu bara 4 6-10
Impins cu priza ingusta 3 6-10
Extensii pe un brat la cabluri 4 6-10
Flexii cu bara dreapta 3 6-10
Ciocane 4 6-10

 

Ziua 2
Exercitiu Seturi Repetari
Genuflexiuni 3 6-10
Fandari cu gantere 3 6-10
Extensii pentru picioare 4 6-10
Indreptari romanesti 3 6-10
Flexia picioarelor din culcat 4 6-10
Abdomene la sol 3 15-25
Abdomene prin rasucire 4 15-25

 

Ziua 3
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din orizontal 3 6-10
Presa inclinata cu priza Hammer 3 6-10
Flotari la paralele 4 6-10
Presa cu gantere pentru umeri 3 6-10
Ramat cu bara din picioare 4 6-10
Ridicari pe varfuri din picioare 3 8-12
Ridicari pe varfuri din sezut 4 8-12


Si nu uitati, lucrati cat mai intens si fiti cat mai dedicati.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Forta mai mare la impinsul de la piept 8 saptamani pentru a creste forta pieptului Intrebarea "cu cat faci la piept" este pe buzele oricui se intereseaza de forta care o ai. Daca vrei sa raspunzi cu o cifra care sa lase guri cascate de uimire, urmeaza acest program de antrenament timp de 8 saptamani. 14 Feb, 2016
antrenament intens pentru masa musculara extrema Antrenament de superacumulare modificat Aceasta metoda de antrenament este una modifica a metodei de succes originale, brevetata de Charles Poliquin. Unele exercitii au fost inlocuite cu exercitii mai accesibile publicului larg si au fost modificate si alte variabile. Dar nu va faceti griji: este la fel de intens si eficient! 23 Nov, 2016
Un antrenament foarte dur pentru masa musculara si forta Antrenament intens pentru masa musculara Este un program de antrenament foarte eficient in dezvoltarea masei musculare. Singura sa problema este timpul mic de odihna si recuperare, asa ca va fii nevoie sa puneti accent si pe nutritie si somn. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru o sala aglomerata Antrenament pentru o sala aglomerata Un antrenament de 3 zile pe saptamana, pe care il poti face linistit intr-o sala aglomerata! Se folosesc doar gantere si aparate! 07 Jan, 2020
Antreneaza-te acasa folosind gantere Antrenamente cu gantere facute acasa Nu ai disponibil mult echipament pentru a te antrena? Nu iti fa griji, aceste antrenamente cu gantere pot fi facute acasa sau la sala, fiind foarte bune pentru dezvoltarea masei musculare. Poti folosi aceste antrenamente si pentru a aduce stimuli noi la care muschii sa raspunda. 14 Feb, 2016
ectomorf - antrenament complet pentru marime Antrenament pentru ectomorfi Ectomorfii sunt persoanele cele mai dezavantajate cand vine vorba de construirea masei musculare. Cu acest program de antrenament incercam sa indreptam situatia si sa le acordam si lor o sansa. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.