Antrenament pentru masa musculara facut in salile comerciale de fitness

Publicat in

Salile comerciale de fitness sunt privite ca un moft si sunt vazute ca locuri unde nu poti avea rezultate tangibile. Dar daca esti dispus sa muncesti din greu, poti avea rezultate oriunde.

Salile comerciale de fitness, unde lumea vine mai mult pentru a fi vazuta acolo decat pentru a se antrena, sunt vazute ca fiind moartea progresului. Dar lucrurile nu trebuie sa fie asa. Adevarul este ca te poti antrena oriunde, in orice sala de fitness. Si salile comerciale au echipament destul de bun, chiar daca in mare parte sunt doar aparate (si stim deja ca greutatile libere sunt mult mai eficiente decat aparatele). 

Important este sa ai un plan bun de antrenament, care pe langa aparatele din salile comerciale sa foloseasca si ceva greutati libere, precum ganterele. 

Antrenamentele care urmeaza sunt gandite a fi facute intr-o sala comerciala aglomerata. Sunt impartite pe grupe musculare pentru o hipertrofie optima. Te vei antrena de 5 ori pe saptamana. Urmeaza programul 6-8 saptamani si apoi schimba. 

Exercitiile notate cu aceeasi litera (de exemplu A1 si A2) se fac in superset, adica unul dupa altul, fara pauza. Se face exercitiul A1 si imediat se trece la A2. Acesta este un superset. 

Ziua 1: Piept
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din inclinat 5 8-12
Presa pentru piept la aparat 4 8-10
A1. Fluturari la cabluri 4 10-15
A2. Flotari la paralele 4 8-12
B1. Fluturari la Pec Deck 3 12-15
B2. Flotari 3 cat de multe poti

 

 

Ziua 3: Picioare
Exercitiu Seturi Repetari
Presa la 45º 4 8-12
Genuflexiuni cu gantera la piept 3 8-12
Ridicari de bazin cu gantera 4 8-12
A1. Flexia picioarelor din culcat 3 10-15
A2. Fandari inverse 3 10-15 de picior
Ridicari pe varfuri din picioare la aparat 4 20-25
Hiperextensii 3 10-15

 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

superseturi pentru masa musculara Program de antrenament cu superseturi pentru masa musculara Un program de antrenament dur pentru masa musculara care foloseste superseturi, acestea fiind grupate dupa principiul trage-impinge. 01 Nov, 2017
antrenament cu repetari putine pentru forta Antrenament de baza pentru forta Antrenamentele bazate pe schema de 4 x 4 sunt foarte eficiente in cresterea fortei si intarirea masei musculare. Dar nimeni nu se gandeste la aceasta schema de repetari si seturi cand vine vorba de antrenamentele cu greutati. Aici afli de ce ar trebui sa implementezi aceste antrenamente cel putin o data pe an. 27 Mar, 2018
Antrenament de powerlifting pentru forta musculara Antrenament de powerlifting pentru forta Un antrenament specific powerliftingului, ideal pentru cei care vor cat mai mult forta musculara si putere. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru in gat mare si puternic Antrenamentul gatului In culturism, gatul este o grupa musculara subapreciata. Majoritatea nici nu lucreaza gatul, iar altii o fac la sfarsitul antrenamentului, ca un fel de revenire. Acest lucru este gresit penru ca gatul nu este important doar pentru protejarea coloanei vertebrale, dar da si simetrie corpului. 14 Feb, 2016
Dezvolta-ti masa musculara a pieptului si spatelui antrenandu-te acasa Spate mare, piept mare, timp scurt O metoda de antrenament neobisnuita, care presupune doar greutatea propriului corp. Nici macar nu este nevoie sa te duci pana la sala. Oricat de uimitor ar parea aceasta abordare functioneaza, si functioneaza bine! 14 Feb, 2016
Creste-ti masa musculara cu acest antrenament intens Antrenament care accelereaza cresterea musculara Un program de antrenament structurat pe 3 zile din saptamana; un clasic al antrenamentelor pentru masa musculara, as putea spune! 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.