Antrenament pentru masa musculara facut in salile comerciale de fitness

Publicat in

Salile comerciale de fitness sunt privite ca un moft si sunt vazute ca locuri unde nu poti avea rezultate tangibile. Dar daca esti dispus sa muncesti din greu, poti avea rezultate oriunde.

Salile comerciale de fitness, unde lumea vine mai mult pentru a fi vazuta acolo decat pentru a se antrena, sunt vazute ca fiind moartea progresului. Dar lucrurile nu trebuie sa fie asa. Adevarul este ca te poti antrena oriunde, in orice sala de fitness. Si salile comerciale au echipament destul de bun, chiar daca in mare parte sunt doar aparate (si stim deja ca greutatile libere sunt mult mai eficiente decat aparatele). 

Important este sa ai un plan bun de antrenament, care pe langa aparatele din salile comerciale sa foloseasca si ceva greutati libere, precum ganterele. 

Antrenamentele care urmeaza sunt gandite a fi facute intr-o sala comerciala aglomerata. Sunt impartite pe grupe musculare pentru o hipertrofie optima. Te vei antrena de 5 ori pe saptamana. Urmeaza programul 6-8 saptamani si apoi schimba. 

Exercitiile notate cu aceeasi litera (de exemplu A1 si A2) se fac in superset, adica unul dupa altul, fara pauza. Se face exercitiul A1 si imediat se trece la A2. Acesta este un superset. 

Ziua 1: Piept
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din inclinat 5 8-12
Presa pentru piept la aparat 4 8-10
A1. Fluturari la cabluri 4 10-15
A2. Flotari la paralele 4 8-12
B1. Fluturari la Pec Deck 3 12-15
B2. Flotari 3 cat de multe poti

 

 

Ziua 3: Picioare
Exercitiu Seturi Repetari
Presa la 45º 4 8-12
Genuflexiuni cu gantera la piept 3 8-12
Ridicari de bazin cu gantera 4 8-12
A1. Flexia picioarelor din culcat 3 10-15
A2. Fandari inverse 3 10-15 de picior
Ridicari pe varfuri din picioare la aparat 4 20-25
Hiperextensii 3 10-15

 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament pentru o sala aglomerata Antrenament pentru o sala aglomerata Un antrenament de 3 zile pe saptamana, pe care il poti face linistit intr-o sala aglomerata! Se folosesc doar gantere si aparate! 07 Jan, 2020
metoda rapida de crestere a pieptului si spatelui Antrenament pentru cresterea rapida a pieptului si spatelui Un antrenament excelent pentru cresterea rapida a pieptului si spatelui. Metoda functioneaza pentru mai toata lumea, dar pentru cei care nu sunt obisnuiti cu efortul fizic intens poate fi prea avansata. 29 Aug, 2016
antrenament cu repetari putine pentru forta Antrenament de baza pentru forta Antrenamentele bazate pe schema de 4 x 4 sunt foarte eficiente in cresterea fortei si intarirea masei musculare. Dar nimeni nu se gandeste la aceasta schema de repetari si seturi cand vine vorba de antrenamentele cu greutati. Aici afli de ce ar trebui sa implementezi aceste antrenamente cel putin o data pe an. 27 Mar, 2018
Sistem de antrenament pentru cresterea umerilor Sistem de antrenament pentru cresterea umerilor Un antrenament bazat pe powerlifting, pentru cresterea fortei si masei musculare a umerilor. Atentie! Este un antrenament pentru barbati adevarati! 12 Mar, 2019
Rutina de antrenament pentru forta musculara dar si pentru masa musculara Program pentru forta si masa musculara Acest program de antrenament este unul din cele mai eficiente si populare antrenamente de pe site-ul nostru. A avut un feedback pozitiv de la toti cei care l-au incercat. In functie de nevoie, se poate adapta fie pentru construirea de masa musculara, fie pentru cresterea fortei. 14 Feb, 2016
Antrenament culturism Sergio Oliva Antrenamentul lui Sergio Oliva Arnold Schwarzenegger este cel mai cunoscut culturist din toate timpurile, dar cel mai mare rival al sau a fost Sergio Oliva. Aici gasesti printre putinele antrenamente oficiale ale sale, despre care se stie ca exista! 22 Jan, 2019
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.