Antrenament intens pentru masa musculara

Publicat in

Este un program de antrenament foarte eficient in dezvoltarea masei musculare. Singura sa problema este timpul mic de odihna si recuperare, asa ca va fii nevoie sa puneti accent si pe nutritie si somn.

Este un program de antrenament greu, cu putin timp de recuperare intre antrenamente. Este alcatuit din 5 antrenamente, facute de luni pana vineri, iar sambata si duminica sunt zile de odihna si recuperare. Se recomanda a fi urmat timp de 8 saptamani. Daca il urmati cu seriozitate, avand o nutritie buna si o dieta curata va puteti astepta la rezultate foarte bune. Spor la tras de fiare!
 

Antrenamentul 1

Exercitii Repetari Seturi
Impins cu ganterele din inclinat 6-10 5
Impins orizontal la presa Smith (sau cu gantere) 6-10 4
Declinat la aparat 6-10 4
Fluturari cu gantere din inclinat 6-10 4


Antrenamentul 2

Exercitii Repetari Seturi
Tractiuni (ultimul set se face descrescator)* 10 5
Ramat cu bara din aplecat 6-10 5
Ramat din sezut 6-10 4
Ramat cu priza inalta la aparat 6-10 4
Hiperextensii 12-15 3


* Faceti o serie de 10 repetari, pauza 10 secunde, inca o serie de 8, pauza 10 secunde si apoi alta serie de 6 repetari.

Antrenamentul 3

Exercitii Repetari Seturi
Extensia picioarelor 8-15 5
Genuflexiuni cu bara 6-12 4
Presa Hack 8-12 3
Flexia picioarelor din culcat 8-15 5
Flexia femuralului pe un singur picior din stand 8-12 3
Ridicari pe varfuri din picioare 8-15 4
Ridicari pe varfuri din sezut 8-15 3


Antrenamentul 4

Exercitii Repetari Seturi
Impins cu gantere pentru umeri 6-10 5
Impins de la ceafa la cadrul Smith 6-10 4
Ridicari laterale 6-12 4
Ridicari in fata 8-12 4
Ridicari din umeri cu gantere 6-10 5


Antrenamentul 5

Exercitii Repetari Seturi
Flexii cu bara 6-10 4
Flexii la banca Scott 6-10 3
Flexii cu ganterele din inclinat 6-10 3
Ciocane 6-10 3


Antrenamentul 6

Exercitii Repetari Seturi
Ridicari pentru triceps cu bara Z 6-10 4
Presa franceza 6-10 3
Flotari la paralele 6-12 3
Extensiii la cabluri pe un brat 8-12 3


Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament german de volum pentru cresteri uriase ale masei musculare Antrenamentul german de volum Antrenamentul german de volum sau metoda celor 10 seturi, este un antrenament simplu dar extrem de eficient. Un tip de antrenament cu adevarat teuton, axat pe volum dar si pe forta. 14 Feb, 2016
Antrenament cu repetari 531 Programul de antrenament 5-3-1 Programul de antrenament 5/3/1; este un program de antrenament despre care se poate spune ca reprezinta baza antrenamentelor de forta, unul care a trecut testul timpului. 14 Feb, 2016
Un antrenament dur pentru cresterea picioarelor Antrenament soc pentru picioare Vrei sa iti sochezi picioarele? Poti face fata durerii? Sa aflam! Acesta este un antrenament hardcore care iti va transforma crengile pe care le numesti picioare in trunchiuri - daca ii poti face fata. 14 Feb, 2016
antrenament cu repetari putine pentru forta Antrenament de baza pentru forta Antrenamentele bazate pe schema de 4 x 4 sunt foarte eficiente in cresterea fortei si intarirea masei musculare. Dar nimeni nu se gandeste la aceasta schema de repetari si seturi cand vine vorba de antrenamentele cu greutati. Aici afli de ce ar trebui sa implementezi aceste antrenamente cel putin o data pe an. 27 Mar, 2018
Antrenament dur pentru brate mari Ghid complet pentru brate imense Brate masive. Le vrei! Si vorbim de bicepsi si tricepsi mari. Nu de brate acoperite de grasime. Daca nu se vede macar o vena groasa infasurata in jurul bicepsului, mai ai de munca. Iata ce trebuie sa faci! 12 Jul, 2016
Un antrenament foarte dur pentru masa musculara si forta Antrenament intens pentru masa musculara Este un program de antrenament foarte eficient in dezvoltarea masei musculare. Singura sa problema este timpul mic de odihna si recuperare, asa ca va fii nevoie sa puneti accent si pe nutritie si somn. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.