Antrenament intens pentru masa musculara

Publicat in

Este un program de antrenament foarte eficient in dezvoltarea masei musculare. Singura sa problema este timpul mic de odihna si recuperare, asa ca va fii nevoie sa puneti accent si pe nutritie si somn.

Este un program de antrenament greu, cu putin timp de recuperare intre antrenamente. Este alcatuit din 5 antrenamente, facute de luni pana vineri, iar sambata si duminica sunt zile de odihna si recuperare. Se recomanda a fi urmat timp de 8 saptamani. Daca il urmati cu seriozitate, avand o nutritie buna si o dieta curata va puteti astepta la rezultate foarte bune. Spor la tras de fiare!
 

Antrenamentul 1

Exercitii Repetari Seturi
Impins cu ganterele din inclinat 6-10 5
Impins orizontal la presa Smith (sau cu gantere) 6-10 4
Declinat la aparat 6-10 4
Fluturari cu gantere din inclinat 6-10 4


Antrenamentul 2

Exercitii Repetari Seturi
Tractiuni (ultimul set se face descrescator)* 10 5
Ramat cu bara din aplecat 6-10 5
Ramat din sezut 6-10 4
Ramat cu priza inalta la aparat 6-10 4
Hiperextensii 12-15 3


* Faceti o serie de 10 repetari, pauza 10 secunde, inca o serie de 8, pauza 10 secunde si apoi alta serie de 6 repetari.

Antrenamentul 3

Exercitii Repetari Seturi
Extensia picioarelor 8-15 5
Genuflexiuni cu bara 6-12 4
Presa Hack 8-12 3
Flexia picioarelor din culcat 8-15 5
Flexia femuralului pe un singur picior din stand 8-12 3
Ridicari pe varfuri din picioare 8-15 4
Ridicari pe varfuri din sezut 8-15 3


Antrenamentul 4

Exercitii Repetari Seturi
Impins cu gantere pentru umeri 6-10 5
Impins de la ceafa la cadrul Smith 6-10 4
Ridicari laterale 6-12 4
Ridicari in fata 8-12 4
Ridicari din umeri cu gantere 6-10 5


Antrenamentul 5

Exercitii Repetari Seturi
Flexii cu bara 6-10 4
Flexii la banca Scott 6-10 3
Flexii cu ganterele din inclinat 6-10 3
Ciocane 6-10 3


Antrenamentul 6

Exercitii Repetari Seturi
Ridicari pentru triceps cu bara Z 6-10 4
Presa franceza 6-10 3
Flotari la paralele 6-12 3
Extensiii la cabluri pe un brat 8-12 3


Referinte

Articole din aceiasi categorie

Creste-ti forta la impinsul cu haltera din orizzontal Forta mai mare la impinsul cu haltera din orizontal Daca vrei sa impingi cu o greutate cat mai mate, executia corecta este totul cand vine vorba de impins din orizontal. Invata cum sa adaugi greutati mai multe pe bara, prin trucuri simple si eficiente. 14 Feb, 2016
Antrenament inspirat de fortele speciale americane navy seals Antrenament Navy SEAL pentru forta, putere, anduranta si viteza Navy SEAL sunt trupele de elita ale armatei americane. Aici vei gasi un antrenament inspirat din antrenamentelor lor care te va ajuta sa capeti forta functionala, putere, viteza si anduranta, in doar 6 saptamani. 14 Feb, 2016
Serie de antrenamente ale lui jay cutler Antrenamentul de 8 saptamani al lui Jay Cutler 20 Apr, 2016
Antrenament pentru cresterea fortei musculare Antrenament pentru cresterea fortei Un antrenament solicitant, al carui principal scop este acumularea de forta musculara. Daca se intampla sa se dezvolte si masa musculara, atunci cu atat mai bine! 14 Feb, 2016
program de antrenament pentru culturistii naturali Cel mai bun program pentru cei care se antreneaza natural Steroizii anabolizanti sunt foarte la moda astazi. Consumul in randul amatorilor a crescut foarte mult, de profesionisti nu mai vorbim. Dar multe din programele de antrenament pe care le gasesti sunt alcatuite de utilizatori de steroizi. Pentru a avansa cat mai rapid cand nu folosesti substante anabolizante si antrenamentele trebuie gandite usor diferit. 27 Sep, 2017
Antrenament care iti va creste masa musculara de la picioare Antrenament criminal pentru picioare Oamenii urasc antrenamentul picioarelor; si fac asta dintr-un motiv foarte simplu: este greu! Dar sa nu uitam ca reprezinta jumatate din corp, asa ca sunt de o importanta vitala pentru un trup bine dezvoltat. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.