Nebunia celor 50 de repetari

Publicat in

Indiferent de scopul urmarit - sa castigati masa sau sa va definiti - aceasta tehnica merita incercata.

Indiferent de scopul urmarit -  sa castigati masa sau sa va definiti - aceasta tehnica merita incercata.

Tehnica celor 50 de repetari este usor de inteles, dar greu de facut. Consta in a face la un exercitiu, 50 de repetari. Cele 50 de repetari NU trebuie sa fie facute consecutiv. Pot fii impartite, in 2, 3 si chiar 5 seturi. Important este ca totalul sa fie 50.

Alegeti o greutate moderata sau usoara, cu care sa puteti face 12-15 repetari la primul set. Daca nu reusiti sa ajunge macar la 12, mai scoateti din greutati si continuati. La urmatorul set cresteti greutatea sau lasati-o la fel, dar faceti cat de multe repetari puteti. Continuati asa pana ajungeti la totatlul de 50 de repetari.

Aceasta tehnica va va incendia muschii! Folositi-o la squaturi si o sa simtiti "pe muschii vostri". Se pare ca in state este o tehnica foarte raspandita printre culturistii cu greutate.

Ca sa o simtiti cu adevarat, folositi aceasta metoda dupa un exercitiu de masa, precum impinsul pentru piept, flexii pentru biceps, etc. Faceti doar un singur set folosind aceatsa metoda, de preferinta unul de izolare.

Puteti incorpora aceatsa tehnica si intr-un superset. De exemplu, dupa ce faceti un set greu pentru gambe, scadeti greutatea si incepeti sa faceti 50 de repetari; daca va opriti dupa primele 20, scadeti greutatea si continuati; dupa, sa zicem, va opriti la 35, din nou scadeti greutatea si continuati, si tot asa pana la 50. Asta va da muschilor un soc pe care-l veti simti cu siguranta a doua zi.

Tehnica numita "nebunia celor 50 de repetari" se poate folosi atat cu greutati libere cat si la aparate. Tineti minte: alegeti o greutate cu care sa puteti executa mai mult de 12 repetari. Si niciodata nu folositi aceasta tehnica inainte de un exercitiu de masa: faceti-o dupa sau ca singur exercitiu pentru grupa musculara lucrata.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Forta musculara este foarte importanta De ce sa te antrenezi pentru forta Forta musculara mai mare inseamna masa musculara mai mare si conditie fizica mai buna, de aceea toata lumea ar trebui sa se antreneze si pentru cresterea ei. 14 Feb, 2016
Complexe brutale pentru sportivi duri Complexe brutale Un complex reprezinta o serie de exercitii facute la rand, unde se trece de la un exercitiu la celalat cand toate repetarile primului au fost duse la capat, fara a lasa greutatile din maini si fara pauza intre ele. Un complex este cel mai greu lucru care il poti face intr-o sala de forta; de aceea este si atat de eficient. 14 Feb, 2016
Fa exercitii pliometrice pentru masa musculara, viteza si definire Cum sa profiti de exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice ar trebui facute de oricine vrea masa musculara, definire, viteza, forta, putere si conditie fizica superioara. Pentru a fi cat mai eficiente si a nu te accidenta este bine sa urmezi cateva reguli simple. Iata despre ce este vorba! 14 Feb, 2016
good morning - cel mai bun exercitiu pentru spate si lombari Cel mai important exercitiu pentru spate pe care probabil nu-l faci Exista unele exercitii vechi de cand lumea fitness-ului, sau poate chiar mai vechi. Aceste exercitii au multe beneficii, sunt functionale si dezvolta armonios tot corpul, dar din pacate au fost uitate. Unul din aceste exercitii este numit good morning. 14 Feb, 2016
Creste-ti muschii intr-un timp cat mai scurt Muschi mari - timp scurt Daca iti doresti masa musculara cat mai multa, intr-un timp cat mai scurt, atunci trebuie sa citesti acest articol. Aici vei gasi solutia la problema ta! 14 Feb, 2016
Creste-ti masa musculara cu aceste emtode dovedite Cum sa nu mai fii un slabanog E timpul sa incetezi cu joaca in sala de forta si sa faci antrenamente care sa te faca cu adevarat mare si puternic. Este timpul sa nu mai fi un slabanog! Iata cum! 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.