Impins cu o mana din orizontal

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept
Alti muschi lucratitriceps, umeri
Echipamentgantera
Mecanicacompusa

Un exercitiu unilateral pentru piept , care echilibreaza forta dintre cele doua parti si ajuta la dezvoltarea egala a musculaturii.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe o banca orizontala, si tine o gantera in mana dreapta, pe coapsa. 

2. Impinge cu coapsa in gantera si trage de ea pentru a o aduce la nivelul umarului. Ridic-o deasupra ta, ajutandu-te de mana libera. Palma sa fie orientata in fata. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Coboara usor gantera in lateralul pieptului. Mentine controlul tot timpul. 

4. Impinge gantera la pozitia initiala folosind muschii pieptului. Contracta pieptul in aceasta pozitie, mentine o secunda si incepi sa cobori din nou gantera. Repeta.

5. Dupa ce ai terminat numarul de repetari cu mana dreapta, fa acelasi lucru si cu mana stanga. 

Sfat: Te poti ajuta de mana libera pentru a mentine balansul ganterei, mai ales ca la inceput poate fi dificil, pana inveti exercitiul. 

ATENTIE! Dupa ce ati terminat, nu da drumul gaterei in lateral, pentru ca este foarte periculos pentru umeri (in special coafa rotatorilor).

Fii atent daca folosesti o gantera mare, putand sa te dezechilibreze usor. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.