Impins cu haltera cu priza inversa

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata:piept
Alti muschi lucrati:triceps, umeri
Echipamenthaltera
Mecanica:compusa

Impinsul cu haltera cu priza inversa este un exercitiu uitat, dar foarte eficient in dezvoltarea pieptului, si mai sigur pentru articulatii decat impinsul clasic.

Impins cu haltera din culcat cu priza inversa pozitie de start
Impins in culcat cu priza inversa pozitie de final

1. Stai intins pe o banca pentru impins din plan orizontal. Apuca haltera cu o priza inversa (palmele spre cap) la o latime mai mare decat a umerilor. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Ridica haltera de pe suport si coboara usor si controlat spre jumatatea pieptului. Nu atinge pieptul cu ea, opreste-te la 1 cm de el. Fa o pauza de o secunda.

3. Impinge haltera la pozitia de start. Cum ajungi sus cu greutatea, incepi s ao cobori imediat, frara pauza. Fa cate repetari este necesar.

Variatii:  Impinsul cu haltere cu priza inversa se poate face si din plan inclinat sau declinat.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.