Miscarea gatului cu hamul

Publicat in

Principala grupa musculara lucratagat
Alti muschi lucrati-
Echipamentham
Mecanicaizolare

Un exercitiu excelent pentru antrenarea gatului, in special muschii din spate. Din pacate necesita un ham special la care nu toti au acces.

pozitie de start
pozitie de final

1. Ataseaza greutatile dorite unui ham pentru gat. Pune-l pe podea, la capatul unei bancute sau scaun. Stai pe bancuta si apleaca-te pana ce trunchiul este paralel cu solul. Ia hamul si ataseaza-l in jurul capului. Ai grija ca greutatile sa ramana tot pe podea.

2. Ia discurile de pe sol cu mainile, si indreapta trunchiul. Cand esti in pozitie dreapta lasa usor greutatile sa atarne de ham. Pune mainile pe genunchi; aceasta va fi pozitia de start.

3. Coboara usor barbia, pana cand atinge pieptul.

4. Ridica capul la pozitia de start si repeta. 

ATENTIE! Acest exercitiu pune presiune mare pe muschii gatului de aceea nu se folosesc greutati prea mari. NU se smucesc si balanseaza greutatile!

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.