Ridicari laterale din atarnat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi medieni
Alti muschi lucrati-
Echipamentgantera
Mecanicaizolare

Un exercitiu care izoleaza deltoidul median si care este usor de facut, atat de avansati cat si de incepatori.

pozitie de start
pozitie de final

1. Ia o gantera intr-o mana. Cu cealalta mana apuca un obiect solid si bine ancorat pe sol. Tine picioarele apropiate si pozitioneaza-le cat mai aproape de baza obiectului de sprijin. 

2. Apleaca-te intr-o parte, astfel incat sa atarni de mana cu care te tii de obiect. Bratul cu gantera trebuie sa fie orientat spre podea. Aceasta va fi pozitia de start. 

3. Tinand bratul drept, doar cu o usoara flexie la nivelul cotului, ridica-l pana la nivelul umarului. 

4. Mentine o secunda si revino la pozitia de plecare. Repeta. 

5. Dupa ce termini numarul de repetari dorit cu un brat schimba si fa acelasi numar de repetari si cu celalalt brat. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.