Rotatii interne la cabluri

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi
Alti muschi lucrati-
Echipamentcabluri
Mecanicacompusa

Un exercitiu pentru coafa rotatoare, o componenta a umerilor des neglijata, dar vitala pentru sanatatea acestei grupe musculare.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai langa un scripete, cu lateralul la el. Scripetele trebuie sa fie pozitionat la nivelul umarului.

2. Apuca manerul si lipeste cotul de lateralul trunchiului, indoit la 90 de grade si bratul indreptat spre scripete. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Trage greutatile catre corp prin rotirea interna a umarului, pana ce antebratul este deasupra abdomenului. 

4. Revino usor la pozitia de start. Repeta. 

5. Fa acelasi lucru si cu celalalt brat.

Variatii: Pentru a spori dificultatea poti sta asezat in fund pe podea sau bancuta, pentru a nu permite trisarea.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.