Ramat din sezut cu sfoara pentru deltoizii posteriori

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi posteriori
Alti muschi lucrati: biceps, marele dorsal, trapez
Echipamentaparat
Mecanicacompus

Acest fel de ramat lucreaza partea din spate a umarului si diferenta fata de ramatul din sezut care lucreaza spatele este ca greutatile sunt trase spre gat nu spre bazin.

pozitie de start
pozitie de final

1. Ai nevoie de un aparat cu cabluri, care de obicei face parte din acelasi ansamblu cu helcometru. Ataseaza scripetelui o sfoara si aseaza-te pe aparat; pune picioarele pe suportul destinat lor. 

2. Apuca capetele franghiei cu palmele orientate una spre alta. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Tine trunchiul drept, ridica coatele si trage sfoara spre gat; bratele trebuie sa ramana paralele cu solul. Continua sa tragi pana ce mainile sunt aproape in dreptul urechilor. 

4. Mentine o secunda si revino la pozitia de plecare. Repeta. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.