Genuflexiuni cu gantera intre picioare

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucratifemurali, fesieri, gambe, lombari, trapez
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Aceste genuflexiuni sunt putin ciudat de facut, dar dupa ce le veti incerca nu le veti mai scoate din antrenament. Asemanatoare ca impact asupra muschilor cu fandarile, sunt mult mai agresive decat aceasta.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune o haltera pe podea.

2. Stai deasupra ei, cu haltera intre picioare. 

3. Apleaca-te tinand spatele drept si apuca partea din fata a halterei cu mana dreapta. 

4. Apuca partea din spate a halterei cu mana stanga. Trebuie sa ai o priza egala pe bara, pentru a nu o destabiliza. Trebuie sa fii pozitionat exact deasupra mijlocului halterei. 

5. Ridica-te tinand bara in maini. Incepi sa cobori indoind genunchii, pana ce coapsele sunt paralele cu solul. 

6. Mentine o secunda si revino la pozitia de start. Repeta. 

Sfat: Tine mainile intinse, nu indoi coatele. Rolul lor este carlige, nu trebuie sa tragi greutatea cu ele. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Genuflexiuni cu bara pentru trapez Genuflexiunile cu bara pentru trapez protejeaza mai bine spatele si soldurile, de aceea sunt mult mai potrivite pentru persoanele de rand, care nu practica sporturi de performanta. 14 Feb, 2016
Tragerea saniei cu greutati Sania cu greutati este o piesa de echipament specifica competitiilor strongman. Este un exercitiu solicitant, destinat celor cu o conditie fizica foarte buna. Este eficient pentru dezvoltarea fortei, puterii si masei musculare dar si pentru cresterea metabolismului. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bara in spate Genuflexiunile cu bara in spate reprezinta exercitiul de baza pentru picioare. Alaturi de indreptari si impins cu haltera din culcat, este unul din cele 3 exercitii de baza din culturism. Unii il considera regele tuturor exercitiilor. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni Frankenstein Un nume hazliu si ciudat pentru un exercitiu atat de complex si dificil precum genuflexiunile. Pe langa coapse acest exercitiu iti va lucra aproape tot corpul, inclusiv umerii si bratele. Este un exercitiu specific halterofililor. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bara in fata la banca Pentru aceste genuflexiuni se foloseste o banca pentru a invata cat de jos trebuie sa te lasi si pentru a oferi un plus de siguranta. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni Zercher Genuflexiunile Zercher nu sunt cunoscute de multi din pacate. Sunt excelente pentru dezvoltarea fortei si intaririi picioarelor, abdomenului si zonei lombare. Este si un exercitiu foarte bun pentru cei care nu pot face genuflexiuni cu bara in spate din cauza problemelor lombare. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.