Genuflexiuni cu gantera intre picioare

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucratifemurali, fesieri, gambe, lombari, trapez
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Aceste genuflexiuni sunt putin ciudat de facut, dar dupa ce le veti incerca nu le veti mai scoate din antrenament. Asemanatoare ca impact asupra muschilor cu fandarile, sunt mult mai agresive decat aceasta.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune o haltera pe podea.

2. Stai deasupra ei, cu haltera intre picioare. 

3. Apleaca-te tinand spatele drept si apuca partea din fata a halterei cu mana dreapta. 

4. Apuca partea din spate a halterei cu mana stanga. Trebuie sa ai o priza egala pe bara, pentru a nu o destabiliza. Trebuie sa fii pozitionat exact deasupra mijlocului halterei. 

5. Ridica-te tinand bara in maini. Incepi sa cobori indoind genunchii, pana ce coapsele sunt paralele cu solul. 

6. Mentine o secunda si revino la pozitia de start. Repeta. 

Sfat: Tine mainile intinse, nu indoi coatele. Rolul lor este carlige, nu trebuie sa tragi greutatea cu ele. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.