Fandari cu spatele de pe platforma

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucratifemurali, fesieri
Echipament: haltera
Mecanicacompusa

Un exercitiu avansat, asemanator cu fandarile bulgaresti, care iti va testa coordonarea, echilibrul si forta.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pozitioneaza o haltera pe suport, si pune in spatele tau o platforma nu prea inalta. 

2. Ridica haltera de pe suport, si pune-o pe spatele umerilor. Fa un pas inapoi si urca-te pe platforma. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Fa un pas inapoi cu un picior. Coboara prin flexarea soldurilor si genunchilor, pana ce genuchiul piciorului din spate atinge podeaua.

4. Mentine o secunda si extinde soldurile si genunchii pentru a te ridica. 

5. Acum du celalalt picior in spate si fa acelasi lucru. Repeta alternand piciorele pana atingi numarul dorit de repetari pentru fiecare picior. 

ATENTIE! Nu este un exercitiu usor; necesita o coordonare buna si un bun echilibru. Daca esti incepator foloseste o haltera goala, sau nu folosi nicio greutate. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Genuflexiuni cu bara in fata Aceasta varianta a genuflexiunilor este utila pentru cresterea fortei si intarirea muschilor stabilizatori. Nu este un exercitiu destinat incepatorilor. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantere Este o varianta mai usoara de genuflexiuni cu greutati. Este un exercitiu bun pentru incepatori si pentru cei cu probleme la genunchi sau spate, care vor sa evite genuflexiunile cu bara dar nu vor sa evite complet aceasta miscare de baza. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni Zercher Genuflexiunile Zercher nu sunt cunoscute de multi din pacate. Sunt excelente pentru dezvoltarea fortei si intaririi picioarelor, abdomenului si zonei lombare. Este si un exercitiu foarte bun pentru cei care nu pot face genuflexiuni cu bara in spate din cauza problemelor lombare. 14 Feb, 2016
Adductia picioarelor la aparat La fel ca si abductia picioarelor, este un exercitiu care vizeaza o zona deseori neglijata, si anume muschii interiori ai coapsei (adductorii). Nici acest exericitu nu este unul de baza, dar nu trebuie evitat, avand rolul sau in dezvoltarea picioarelor. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantera intre picioare Aceste genuflexiuni sunt putin ciudat de facut, dar dupa ce le veti incerca nu le veti mai scoate din antrenament. Asemanatoare ca impact asupra muschilor cu fandarile, sunt mult mai agresive decat aceasta. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu greutatea atarnata de talie Un exercitiu provocator, dar in acelasi timp un tip de genuflexiuni care pot fi facute mai in siguranta si de cei cu probleme lombare. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.