Ridicarea picioarelor din atarnat

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataabdomen
Alti muschi lucrati-
Echipament-
Mecanicaizolare

Este un exercitiu avansat, care solicita mult abdomenul dar si lombarii. Pentru a il efectua este nevoie de multa forta si stabilitate.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai atarnat de o bara de tractiuni. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Ridica picioarele in fata, pana ce formeaza un unghi de 90 de grade cu trunchiul. Genunchii trebuie sa fie doar usor indoiti. 

3. Revino la pozitia de start. Repeta.

Sfat: Nu te balansa cand ridici picioarele.

ATENTIE! Executa incet exercitiul, pentru ca necesita timp pana sa te obisnuiesti cu el. Nu trebuie facut des de cei cu probleme de sanatate la zona lombara. 

Variatii: Poti face acest exercitiu si tinand o gantera sau minge elvetiana intre picioare. De asemenea, poti ridica cate un picior pe rand. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.