Flexia soldurilor cu genunchii indoiti

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: abdomen
Alti muschi lucrati-
Echipament-
Mecanicacompusa

Un alt exercitiu pentru musculatura abdomenului inferior.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe podea, cu mainile in lateral. Indoaie genunchii la un unghi de 75 de grade si ridica talpile de pe sol la aproximativ 4 cm.

2. Folosind muschii abdominali inferiori, adu genunchii spre interior, mentinandu-i indoiti la 75 de grade. Continua mssicarea pana cand iti ridic soldurile de pe sol prin rularea pelvisului in spate. La finalul miscarii genunchii vor fi deasupra pieptului.

3. Incordeaza abdomenul la finalul miscarii timp de o secunda, si revino la pozitia de start. Fa miscari controlate si mentine abdomenul contractat tot timpul exercitiului. Repeta de cate ori este nevoie.

Variatii: Daca vrei sa sporesti gradul de dificultate, foloseste greutati pentru picioare, cele care se ataseaza in jurul gleznelor.  

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.