Podul

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata: abdomen
Alti muschi lucratilombari
Echipament-
Mecanicacompusa

Podul este mai mult o abilitate decat un exercitiu. Este dificil de facut si necesita multa flexibilitate.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe spate, cu genunchii flexati si talpile bine infipte in sol.

2. Incepi prin a tine spatele pe podea si a ridica soldurile. Ridica-le suficient de sus incat intre umeri si genunchi corpul sa creeze o linie dreapta. Nu du soldurile atat de sus incat nu iti mai poti vedea genunchii.

3. Pune si palmele langa urechi, cu coatele in sus si degetele orientate in sensul invers pozitiei corpului.

4. Impinge-te in maini pentru a te ridica si arcuieste spatele, pana ce ramai sprijinit in varfurile picioarelor si brate.

5. Mentine aceasta pozitie. 

ATENTIE! Este un exercitiu dificil, si te poti accidenta serios la spate daca nu ai flexibilitatea necesara pentru a il face. 

Variatii: Podul se poate face direct din picioare, dar este mult mai dificil.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.