Cum sa te incalzesti pentru genuflexiuni

Publicat in

Nu poti sa cobori suficient de jos la genuflexiuni? Incearca aceasta incalzire simpla si rapida.

Orice femeie ar trebui sa faca genuflexiuni cu greutati. O sa arate mai bine in toate locurile care trebuie sa arate mai bine! Dar daca ai probleme la a atinge adancimea necesara ca exercitiul sa fie eficient? Ti se par genuflexiunile un exercitiu incomod, pe care nu il simti cum trebuie? Nu iti gasesti "ritmul" cand le faci?

Incearca aceasta incalzire simpla si rapida pentru genuflexiuni. Este o tehnica dovedita ca functioneaza si nu ai nevoie de stretchinguri si lucrurui mai complicate. 

Incalzirea pentru genuflexiuni:

  • Tine-te de ceva pentru a avea suport, precum o bancuta cu spatarul inclinat sau chiar de rack-ul de genuflexiuni (poti folosi chiar si o coarda TRX); asa te vei putea concentra doar pe miscare fara a iti face griji cu mentinerea echilibrului.
  • Incepi sa faci genuflexiuni cat de jos poti fara a te forta prea tare. Mentine pozitia in partea de jos (pe vine) pentru cateva secunde. Ridica-te si repeta de 10-15 ori. 
  • Incearca sa cobori din ce in ce mai jos la fiecare repetare si mentine pozitia de jos la fiecare repetare. 
  • Fa 1-2 astfel de seturi, de 10-15 repetari fiecare. 
  • Daca tot nu poti cobori cat de jos iti doresti dupa 3 astfel de seturi, fa un set de genuflexiuni cu gantera la piept. Alege o greutate usoara si fa 10-15 repetari. Si aici oboara cat de jos poti si mentine pozitia de jos cateva secunde. 
  • Continua cu antrenamentul obisnuit cu genuflexiuni acum ca esti incalzita.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

12 lucruri pe care trebuie sa le stie orice femeie despre antrenamentele de forta 12 lucruri pe care trebuie sa le stie orice femeie despre antrenamentele de forta Poate ai auzit ca antrenamentele de rezistenta (cu greutati) sunt la fel de bune si pentru barbati si pentru femei. Dar poate te intrebi ce sunt mai exact aceste antrenamente si cum trebuie ele facute! Afla de aici! 30 Oct, 2020
3 retete de smoothiuri pentru mic dejun 3 retete de smoothiuri pentru mic dejun Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, nu? Aici ai trei retete rapide pentru un mic dejun lichid, hranitor si gustos. 16 May, 2019
De ce este indicat si sanatos ca femeile sa faca indreptari 4 motive pentru care femeile trebuie sa faca indreptari Indreptarile sunt grozave si pentru femei. Nu numai ca le transforma corpul, fancadu-le suple si puternice, dar corecteaza anumite probleme legate de postura, specifice sexului frumos. Si nu, indreptarile nu te vor face "butucanoasa". 17 Apr, 2016
tanara si frumoasa  - 27 alimente alcaline Ramai tanara si sanatoasa - 27 din cele mai alcaline alimente de pe planeta Corpul uman este facut sa se afle intr-o stare alcalina, dar viata moderna il pune tot timpul intr-o stare acida. In special femeile sunt predispuse la asta din cauza cantitatii mai mari de estrogeni din corp. Mananca cat mai multe alimente de pe aceasta lista pentru a te alcaliniza. 28 Jul, 2016
o femeie cu muschi este o femeie sexy Vrei sa arati mai feminin? Dezvolta-ti masa musculara Este timpul ca miturile sa moara si femeile sa inceapa sa se antreneze corespunzator, pentru a arata mai sexy si a fi mai sanatoase. Lasa preconceptiile deoparte si invata de ce formele feminine sunt sustinute de masa musculara! 13 Oct, 2016
Antrenament pentru un fund sexy si puternic Fund mai puternic si mai ferm Vrei un fund care intoarce capete? Lucreaza-ti la maxim fesierii si femuralii cu seturi dinamice-statice. Iata cum! 23 Feb, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.