Circuit CrossFit pentru femei, fara echipament

Publicat in

N-ai timp? N-ai echipament? N-ai spatiu? Nicio problema! Acest circuit inspirat din CrossFit Iti va creste pulsul si iti va tonifia muschii in doar cateva minute!

Sa nu ai timp sa mergi la sala este ceva frecvent cand viata se aglomereaza. Sau poate esti intr-o vancata si numai chef sa gasesti o sala nu ai! Dar asta nu este motiv de a nu face deloc sport! Poti face un circuit scurt, care iti va creste pulsul rapid, va arde o groaza de calorii si iti va tonifia musculatura. Acest circuit inspirat din CrossFit este perfect pentru asa ceva. 

Acest circuit te trece printr-o succesiune de exercitii functionale care construiesc masa musculara si ard o groaza de calorii, in sub 20 de minute. Deja suna a reclama de teleshoping. Doar ca este pe bune! Nu ai nevoie de echipament si cativa metrii patrati de spatiu liber sunt suficienti. Asa ca poti face circuitul in sufragerie, dupa ce dai masa la o parte, sau in camera de hotel, in parc sau chiar pe plaja!

6 exercitii, 4 antrenamente

Pentru cei care fac CrossFit, fiecare zi este o aventura, datorita antrenamentului zilei (WOD) care schimba permanent exercitiile, seturile, repetarile. Astfel corpul este supus mereu unor stimuli noi si progresele sunt constante. 

Folosind cele 6 exercitii listate mai jos, se amesteca pentru a crea cele 4 antrenamente. Fa 3-4 sesiuni pe saptamna, fiecare sesiune insemnand un antrenament .

Pentru timp

Fa cate 10 repetari din fiecare exercitiu, trecand de la unul la altul fara pauza. Fa cate runde poti in 15 minute.

Ordinea exercitiilor: 1,2,3,4,5,6

Numaratoare inversa

Fa 60 repetari ale primului exercitiu, 50 la al doilea, 40 la al treilea si tot asa, pana ajungi la 10 repetari la ultimul exercitiu. 

Ordinea exercitiilor: 2,1,6,5,4,3

Runde totale

Fa cate 12 repetari din fiecare exercitiu, trecand de la unul la altul fara odihna. Fa 5 runde si noteaza cat ti-a luat. Data viitoare incearca sa termini mai rapid antrenamentul. 

Ordinea exercitiilor: 3,4,5,2,6,1

Repetari totale

Fa cat de multe repetari poti la fiecare exercitiu, intr-un minut, trecand de la un exercitiu la altul fara odihna. Fa pauza un minut si repeta circuitul de alte doua ori. Tine evidenta repetarilor facute in total (daca ai facut 20 de repetari la fandari cu saritura, incepi sa numeri de la 21 cand faci flotari).

Ordinea exercitiilor: 5,6,2,3,1,4

Exercitii

1. Genuflexiuni cu saritura

genuflexiuni cu saritura

2. Abdomene fluture

abdomene fluture

3. Coreene

coreene pentru femei

4. Flotari la marginea bancutei

flotari triceps

5. Fandari cu saritura

fandari cu saritura

6. Flotari

flotari fete

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

femeile trebuie sa se antreneze cu greutati mari 5 motive pentru care femeile trebuie sa se antreneze intens Din ce in ce mai multe femei incep sa se antreneze cu greutati, dar inca sunt reticente in privinta intensitatii folosite in sala de forta. Aici gasesti 5 motive pentru care sa pui discuri pe bara si sa iti etalezi adevarata forta. 06 Oct, 2017
YOGA patru lucruri pe care trebuie sa le stii YOGA: 4 lucruri pe care trebuie sa le stii Yoga este utila in sporirea flexibilitatii si reducerea stresului. Dar te-ai intrebat cat iti ia sa ai rezultate si cat sa mentii fiecare pozitie? 05 Nov, 2020
a slabi nu este acelasi lucru cu a scadea in greutate Diferenta dintre a scadea in greutate si a slabi Multa lume nu intelege diferenta profunda dintre acesti doi termeni, iar femeile in special sunt foarte axate pe cantar si scaderea in greutate, neintelegand ca a slabi inseamna altceva. 12 Jan, 2017
cum iti maresti masa musculara ca femeie 5 sfaturi pentru femeile care vor sa isi mareasca masa musculara Femeile au dificultati in a isi creste masa musculara. Comparativ cu barbatii sunt mai putin predispuse la astfel de cresteri. Dar prin munca si rabdare isi pot si ele imbunatati aspectul fizic si isi pot creste semnificativ masa musculara. 05 Apr, 2018
complexe pentru a slabi 3 complexe destinate femeilor pentru a slabi rapid Daca esti in cautarea unei metode rapide si eficiente de a slabi, fa cunostinta cu complexele. Daca esti o femeie care vrea sa arda eficient grasimea, sa se tonifieze si sa aiba conditie fizica, poti reusi cu doar cateva minute dureroase pe zi. 11 Aug, 2016
Antremnament pentru femei, marirea pieptului Antrenament pentru partea superioara a pieptului Un antrenament al partii superioare a pieptului, deseori o zona neglijata de majoritatea femeilor. Este un antrenament foarte rapid, dar intens, alcatuit dintr-un set gigant. 15 Sep, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.