Circuit CrossFit pentru femei, fara echipament

Publicat in

N-ai timp? N-ai echipament? N-ai spatiu? Nicio problema! Acest circuit inspirat din CrossFit Iti va creste pulsul si iti va tonifia muschii in doar cateva minute!

Sa nu ai timp sa mergi la sala este ceva frecvent cand viata se aglomereaza. Sau poate esti intr-o vancata si numai chef sa gasesti o sala nu ai! Dar asta nu este motiv de a nu face deloc sport! Poti face un circuit scurt, care iti va creste pulsul rapid, va arde o groaza de calorii si iti va tonifia musculatura. Acest circuit inspirat din CrossFit este perfect pentru asa ceva. 

Acest circuit te trece printr-o succesiune de exercitii functionale care construiesc masa musculara si ard o groaza de calorii, in sub 20 de minute. Deja suna a reclama de teleshoping. Doar ca este pe bune! Nu ai nevoie de echipament si cativa metrii patrati de spatiu liber sunt suficienti. Asa ca poti face circuitul in sufragerie, dupa ce dai masa la o parte, sau in camera de hotel, in parc sau chiar pe plaja!

6 exercitii, 4 antrenamente

Pentru cei care fac CrossFit, fiecare zi este o aventura, datorita antrenamentului zilei (WOD) care schimba permanent exercitiile, seturile, repetarile. Astfel corpul este supus mereu unor stimuli noi si progresele sunt constante. 

Folosind cele 6 exercitii listate mai jos, se amesteca pentru a crea cele 4 antrenamente. Fa 3-4 sesiuni pe saptamna, fiecare sesiune insemnand un antrenament .

Pentru timp

Fa cate 10 repetari din fiecare exercitiu, trecand de la unul la altul fara pauza. Fa cate runde poti in 15 minute.

Ordinea exercitiilor: 1,2,3,4,5,6

Numaratoare inversa

Fa 60 repetari ale primului exercitiu, 50 la al doilea, 40 la al treilea si tot asa, pana ajungi la 10 repetari la ultimul exercitiu. 

Ordinea exercitiilor: 2,1,6,5,4,3

Runde totale

Fa cate 12 repetari din fiecare exercitiu, trecand de la unul la altul fara odihna. Fa 5 runde si noteaza cat ti-a luat. Data viitoare incearca sa termini mai rapid antrenamentul. 

Ordinea exercitiilor: 3,4,5,2,6,1

Repetari totale

Fa cat de multe repetari poti la fiecare exercitiu, intr-un minut, trecand de la un exercitiu la altul fara odihna. Fa pauza un minut si repeta circuitul de alte doua ori. Tine evidenta repetarilor facute in total (daca ai facut 20 de repetari la fandari cu saritura, incepi sa numeri de la 21 cand faci flotari).

Ordinea exercitiilor: 5,6,2,3,1,4

Exercitii

1. Genuflexiuni cu saritura

genuflexiuni cu saritura

2. Abdomene fluture

abdomene fluture

3. Coreene

coreene pentru femei

4. Flotari la marginea bancutei

flotari triceps

5. Fandari cu saritura

fandari cu saritura

6. Flotari

flotari fete

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Doua mituri legate de femei si antrenamentele cu greutati Doua mituri legate de femei si antrenamentele cu greutati Daca esti femeie si ridici greutati te faci mare, nu? Poate ca da, dar mai probabil ca nu! 21 Mar, 2019
cum sa slabeasca usor femeile Ghid de slabire pentru femei Sa slabesti nu este usor, nici pentru femeie nici pentru barbati. Ca femeie ai unele caracteristici unice care impun o anumita abordare a antrenamentelor si dietei. Aici ai un ghid complet cu tot ce trebuie sa faci pentru a slabi rapid si sanatos. 20 Oct, 2017
Cele mai bune exercitii cu gantere pentru picioare Cele mai bune exercitii cu gantere pentru picioare Pentru orice femeie, haltera trebuie sa ii fie cel mai bun prieten. Acestea fiind spuse, si ganterele trebuie sa faca parte din arsenalul tau. Iata cum sa le folosesti cel mai bine pentru a iti lucra picioarele. 20 Dec, 2018
ce trebuie sa faca femeile care se antreneaza cu greutati Cele mai bune sfaturi pentru femeile care se antreneaza cu greutati Esti o femeie care se antreneaza deja cu greutati adevarate?Foarte bine! Iata cele mai importante aspecte pe care sa te concentrezi. 23 Nov, 2017
suplimente sportive pe care femeile trebuie sa le ia 4 suplimente de care femeile se tem fara motiv Aceste patru suplimente sportive pot imbunatati performantele fizice si aspectul oricarei femei, dar din pacate multe se tem sa le ia, fara un temei bun. Iata despre ce suplimente este vorba si cum te pot ajuta sa iti atingi mai rapid si mai usor obiectivele. 14 Sep, 2017
Cele mai bune exercitii cu gantere pentru brate potrivite pentru femei Cele mai bune exercitii cu gantere pentru brate potrivite pentru femei Femeile nu dau prea mare importanta antrenamentului bratelor. Dar este gresit. Toate grupele musculare conteaza, pentru un aspect armonios. Iata care sunt cele mai bune exercitii cu gantere pentru a iti tonifia bratele! 26 Sep, 2019
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.