11 strategii din fitnessul feminin

Publicat in

Cateva strategii scurte care sa ajutre orice femeie sa arate mai bine si sa se simta fericita in propriul corp.

Fitnessul este o strategie. Nu se rezuma doar la calorii si antrenamente. Este o combinatie de alimente energizante alaturi de antrenamente orientate catre obiectivul pe care il ai. Dietele nu functioneaza pentru ca sunt temporare. Daca urmezi o dieta de slabire ciudata, plina de restrictii calorice severe, vei slabi dar kilogramele pierdute nu stau departe de tine pentru mult timp. Asa ca dava dieta respectiva nu este realista pe termen lung, nici slabirea ta nu va fi.

Trebuie sa iti creezi strategii care functioneaza pentru tine si pe care ti le poti insusi pentru restul vietii.

1. Mananca micul dejun. Daca nu iei micul dejun nu ai energie, motivatia iti scade, vei manca mai mult de-a lungul zilei si antrenamentele se vor simti mai grele. 

2. Sa stii cand vei lua urmatoarea masa. Planuieste-ti din timp mesele si ai grija ca fiecare masa sa fie consistenta si bine echilibrata. Asa vei opri foamea, poftele de alimente interzise si rontaiala.

3. Mananca cand iti este foame, dar alege alimente curate. Nu trebuie sa ajungi sa te simti flamanda. Poate ca ai avut un antrenament intens sau pur si simplu iti este foame mai repede decat te asteptai, asa ca nu amana masa. Corpul iti spune ceva! Alege intelept. Mananca cand simti senzatia de foame, dar alege alimente curate.

4. Uita-te la nutrienti, nu calorii. Daca 90% din ce mananci sunt alimente integrale de calitate, nu trebuie sa iti bati capul cu caloriile.

5. Uita-te la intreaga zi. Nu fi reactiva, fi proactiva in ceea ce priveste fitnessul. Umple-ti bucataria cu ingredientele si alimentele pe care le mananci si planifica-ti bine antrenamentele. Este greu sa slabesti si sa arati bine cand "aproape" ca faci ce trebuie. Planifica-ti toata ziua pentru a nu ceda foamei sau lenei de a sari peste antrenamente.

6. Nu uita de grasimi. Mananca grasimi! Elimina doar junk food-ul, dar grasimile sanatoase sunt esentiale pentru a arata si a te simti bine. Mananca nuci, masline, avocado, ulei de masline, pesti grasi, etc. 

7. Mananca legume verzi. Mananca verdeturi zi de zi, la cel putin cateva mese. Sunt pline de vitamine, minerale, fibre alimentare si iti cresc eficienta. 

8. Concentreaza-te pe ce trebuie sa faci. Nu iti mai bate capul cu masuratorile si cifrele. Spun doar o parte din poveste. Uita-te in oglinda. Vezi progrese? Simti ceva la haine? Mananci cu adevarat cum trebuie? Continua sa faci ce trebuie si in cele din urma vei ajunge unde vrei.

9. Priveste antrenamentele ca pe intalniri. Ai fost prinsa mai mult la munca sau ai ramas blocata in trafic. Nu conteaza, mergi si te antreneaza! Si 20 de minute intense sunt suficiente. Fitnessul nu este totul sau nimic, pentru ca nu obtii nimic cand nu faci nimic. Si un antrenament scurt este mai bun decat lipsa unuia. 

10. Concentreaza-te pe ce trebuie. Nu te compara cu altii. Daca crezi ca nu progresezi evalueaza ce faci si modifica unde crezi de cuviinta. Nu lasa progresele altora sa te deprime ci sa te motiveze!

11. Fii rabdatoare. Nu poti grabi ceea ce este un proces lent. Sa arati fit nu se intampla peste noapte. Si nu este nici simplu. Nu atingerea obiectivului te va schimba si intregul proces prin care il atingi. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

7 mituri din lumea fitnessului feminin 7 mituri din lumea fitnessului feminin Lumea fitness-ului este plina de minciuni, dezinformare si concepte depasite. In special cand vine vorba de femeile care fac sport, stratul de minciuni si preconceptii este al naiba de gros. Sa incercam sa facem putina lumina. 21 Feb, 2019
10 minute de dealuri 10 minute de dealuri Daca esti pasionata de alergare si fitness si vrei sa mai dai jos cateva kilograme, iata un program de antrenament pe banda de alergare care te va ajuta! 20 Feb, 2020
sansele de a agata si face sex la sala de fitness Sex la sala de fitness Doua sondaje arata ca multi vin la sala pentru alte motive decat antrenamente. Atentie doamnelor si domnisoarelor: lucrurile devin putin nebunatice! 02 Nov, 2018
circuite pentru femei facute acasa sau la hotel Circuite pentru cand esti acasa sau in deplasare Esti o femeie care iubeste sportul si miscarea fizica, dar uneori viata de familie devine prea agitata pentru a mai putea ajunge la sala. Ce faci? Renunti complet la miscare? NU! Gasesti aici un circuit simplu care poate fi facut oriunde. 15 Mar, 2018
exercitiile fizice te apara de depresie Exercitiile fizice te apara de depresie Cand vorbesti de depresie, sportul nu iti vine in minte ca prima linie de aparare impotriva ei. Dar ar trebui. Daca esti o femeie predispusa la depresie, a incepe sa faci miscare este probabil ce ai nevoie. 03 May, 2018
ce trebuie sa faca femeile sa slabeasca 6 mituri pe care femeile le cred cand vor sa slabeasca Cele mai daunatoare lucruri pentru aspectul fizic al unei femei sunt miturile si preconceptiile legate de antrenamente si nutritie. Din fericire exista si cercetari care arata exact ce trebuie sa faca o femeie pentru a slabi rapid si eficient pentru a arata mai bine. 06 Oct, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.