11 strategii din fitnessul feminin

Publicat in

Cateva strategii scurte care sa ajutre orice femeie sa arate mai bine si sa se simta fericita in propriul corp.

Fitnessul este o strategie. Nu se rezuma doar la calorii si antrenamente. Este o combinatie de alimente energizante alaturi de antrenamente orientate catre obiectivul pe care il ai. Dietele nu functioneaza pentru ca sunt temporare. Daca urmezi o dieta de slabire ciudata, plina de restrictii calorice severe, vei slabi dar kilogramele pierdute nu stau departe de tine pentru mult timp. Asa ca dava dieta respectiva nu este realista pe termen lung, nici slabirea ta nu va fi.

Trebuie sa iti creezi strategii care functioneaza pentru tine si pe care ti le poti insusi pentru restul vietii.

1. Mananca micul dejun. Daca nu iei micul dejun nu ai energie, motivatia iti scade, vei manca mai mult de-a lungul zilei si antrenamentele se vor simti mai grele. 

2. Sa stii cand vei lua urmatoarea masa. Planuieste-ti din timp mesele si ai grija ca fiecare masa sa fie consistenta si bine echilibrata. Asa vei opri foamea, poftele de alimente interzise si rontaiala.

3. Mananca cand iti este foame, dar alege alimente curate. Nu trebuie sa ajungi sa te simti flamanda. Poate ca ai avut un antrenament intens sau pur si simplu iti este foame mai repede decat te asteptai, asa ca nu amana masa. Corpul iti spune ceva! Alege intelept. Mananca cand simti senzatia de foame, dar alege alimente curate.

4. Uita-te la nutrienti, nu calorii. Daca 90% din ce mananci sunt alimente integrale de calitate, nu trebuie sa iti bati capul cu caloriile.

5. Uita-te la intreaga zi. Nu fi reactiva, fi proactiva in ceea ce priveste fitnessul. Umple-ti bucataria cu ingredientele si alimentele pe care le mananci si planifica-ti bine antrenamentele. Este greu sa slabesti si sa arati bine cand "aproape" ca faci ce trebuie. Planifica-ti toata ziua pentru a nu ceda foamei sau lenei de a sari peste antrenamente.

6. Nu uita de grasimi. Mananca grasimi! Elimina doar junk food-ul, dar grasimile sanatoase sunt esentiale pentru a arata si a te simti bine. Mananca nuci, masline, avocado, ulei de masline, pesti grasi, etc. 

7. Mananca legume verzi. Mananca verdeturi zi de zi, la cel putin cateva mese. Sunt pline de vitamine, minerale, fibre alimentare si iti cresc eficienta. 

8. Concentreaza-te pe ce trebuie sa faci. Nu iti mai bate capul cu masuratorile si cifrele. Spun doar o parte din poveste. Uita-te in oglinda. Vezi progrese? Simti ceva la haine? Mananci cu adevarat cum trebuie? Continua sa faci ce trebuie si in cele din urma vei ajunge unde vrei.

9. Priveste antrenamentele ca pe intalniri. Ai fost prinsa mai mult la munca sau ai ramas blocata in trafic. Nu conteaza, mergi si te antreneaza! Si 20 de minute intense sunt suficiente. Fitnessul nu este totul sau nimic, pentru ca nu obtii nimic cand nu faci nimic. Si un antrenament scurt este mai bun decat lipsa unuia. 

10. Concentreaza-te pe ce trebuie. Nu te compara cu altii. Daca crezi ca nu progresezi evalueaza ce faci si modifica unde crezi de cuviinta. Nu lasa progresele altora sa te deprime ci sa te motiveze!

11. Fii rabdatoare. Nu poti grabi ceea ce este un proces lent. Sa arati fit nu se intampla peste noapte. Si nu este nici simplu. Nu atingerea obiectivului te va schimba si intregul proces prin care il atingi. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Meditatia te ajuta sa te relaxezi si sa arati mai bine Top 5 beneficii ale meditatiei Se spune ca nivelele noastre de stres sunt de 100 de ori mai mari decat ale stramosilor nostrii de acum un secol. Si cum stresul este numit boala secolului 20, se cauta activ metode eficiente de a-l reduce. Meditatia este una din cele mai eficiente. 20 Oct, 2016
a slabi nu este acelasi lucru cu a scadea in greutate Diferenta dintre a scadea in greutate si a slabi Multa lume nu intelege diferenta profunda dintre acesti doi termeni, iar femeile in special sunt foarte axate pe cantar si scaderea in greutate, neintelegand ca a slabi inseamna altceva. 12 Jan, 2017
cum trebuie sa se antreneze femeeile fata de barbati Diferente intre sexe in fitness Cum afecteaza faptul ca esti femeie rezultatele in privinta fitnessului? Exista unele diferente subtile dar importante intre barbati si femei cand vine vorba de cum raspund la exercitiile fizice. 26 Apr, 2018
3 retete de smoothiuri pentru mic dejun 3 retete de smoothiuri pentru mic dejun Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, nu? Aici ai trei retete rapide pentru un mic dejun lichid, hranitor si gustos. 16 May, 2019
5 exercitii din crossfit pentru femei 5 exercitii din CrossFit pentru femei Vrei un corp care sa lase masca barbatii cand treci pe langa ei? Bun venit in lumea CrossFit. Aici gasesti 5 exercitii des utilizate in aceasta miscare sportiva care vor arde o groaza de grasime, iti vor tonifia musculatura si iti vor da un corp functional. 26 Jul, 2018
Exercitiile fizice afecteaza metabolismul femeilor diferit de cel al barbatilor.jpg Exercitiile fizice afecteaza metabolismul femeilor diferit de cel al barbatilor Exercitiile fizice afecteaza diferit femeile si barbatii. Dar asta nu inseamna ca femeile nu trebuie sa se antreneze intens, ci doar usor diferit fata de barbati. Aici gasesti tot ce trebuie sa stii ca sa iti transformi corpul asa cum visezi! 02 Jun, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.