Antrenamentul 15 din 15 pentru tonifiere

Publicat in

Un antrenament rapid (doar 15 minute) care poate fi facut oriunde, de catre orice doamna/domnisoara care vrea sa isi tonifieze corpul.

Poti investi mult timp in crearea unui antrenament. Poti folosi tot felul de echipamente, determina cate repetari sa faci la fiecare exercitiu, sa il imparti in superseturi, sa pui accent pe anumiti muschi care lucreaza in anumite feluri, etc. 

Sau poti uita de toate acestea, daca nu ai chef sa te implici atat de mult. O sa fac presupunea ca doar a iti face timp pentru antrenamente este o implicare suficient de mare din partea ta - si este cazul majoritatii femeilor din ziua de azi, cu o viata aglomerata, familie, etc. Astazi o sa iti dau un antrenament foarte rapid (15 minute) pe care il poti face aproape oriunde. 

Antrenamentul presupune sa faci cat de multe runde poti, in 15 minute. Pe langa antrenament, fa si o incalzire de 5 minute. Fiecare exercitiu din circuit se face pentru 15 repetari. Orice exercitiu unilateral (cate un membru pe rand, precum fandarile) are 15 repetari pe parte. Daca pare prea greu la aceste exercitii, redu la 8-10 repetari pe o parte. Si daca ai alte exercitii preferate, poti inlocui exercitiile din circuit cu altele alese de tine; ai grija doar sa pastrezi aceeasi structura. 

Antrenamentul 15 din 15

Fa toate repetarile la un exercitiu apoi treci la urmatorul, fara pauza. Repeta asa pana ce termini circuitul, apoi incepi din nou, ideal fara pauza. Fa asta timp de 15 minute, incercand sa fai cat mai multe runde posibil. La urmatorul antrenament incearca sa iti bati recordul precedent de runde. 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Ce este amenoreea hipotalamica functionala Ce este amenoreea hipotalamica functionala Esti genul de femeie care te antrenezi zilnic? Mananci cum trebuie? Toti iti spun ca arati fantastic? Esti o imagine a sanatatii dar cu toate asta nu ai mai avut menstruatie de aproape un an. De ce? Faci tot ce trebuie, nu? 08 Nov, 2018
11 beneficii ale antrenamentelor cu greutati la gravide 11 beneficii ale antrenamentelor cu greutati la gravide Femeile active fizic in timpul sarcinii sunt mai sanatoase si nasc copii mai sanatosi, cu mai putine complicatii. 30 May, 2019
Cele mai bune exercitii cu gantere pentru picioare Cele mai bune exercitii cu gantere pentru picioare Pentru orice femeie, haltera trebuie sa ii fie cel mai bun prieten. Acestea fiind spuse, si ganterele trebuie sa faca parte din arsenalul tau. Iata cum sa le folosesti cel mai bine pentru a iti lucra picioarele. 20 Dec, 2018
cum sa slabeasca usor femeile Ghid de slabire pentru femei Sa slabesti nu este usor, nici pentru femeie nici pentru barbati. Ca femeie ai unele caracteristici unice care impun o anumita abordare a antrenamentelor si dietei. Aici ai un ghid complet cu tot ce trebuie sa faci pentru a slabi rapid si sanatos. 20 Oct, 2017
tanara si frumoasa  - 27 alimente alcaline Ramai tanara si sanatoasa - 27 din cele mai alcaline alimente de pe planeta Corpul uman este facut sa se afle intr-o stare alcalina, dar viata moderna il pune tot timpul intr-o stare acida. In special femeile sunt predispuse la asta din cauza cantitatii mai mari de estrogeni din corp. Mananca cat mai multe alimente de pe aceasta lista pentru a te alcaliniza. 28 Jul, 2016
Cel mai bun tip de antrenament pentru femei Cel mai bun tip de antrenament pentru femei Ar trebui femeile si barbatii sa se antreneze la fel sau sunt diferente considerabile? 28 Jan, 2021
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.