7 suplimente pentru accelerarea cresterii musculare

Publicat in

Suplimentele nutritive din acest articol nu sunt toate obligatorii pentru a avea progrese, dar te pot ajuta sa faci pasul in fata la care visezi. Un articol scurt, si la obiect!

Multivitamine

De ce: Antioxidantii protejeaza masa musculara si te ajuta sa te recuperezi dupa efortul fizic. In plus, micronutrientii precum vitaminele si mineralele sunt indispensabili pentru buna functionare a organismului.

Cat: o pastila pe zi.

Cand: In timpul mesei.

Creatina

De ce: Creatina ajuta la cresterea masei musculare de aproape doua ori mai rapid, si iti da mai multa forta si energie in timpul antrenamentelor.

Cat: Doza optima se calculeaza in functie de greutate. Doza de creatina monohidrat pudra este de 0.06 grame per kilogram corp. Cineva de 90 de kg are nevoie de aproape 5.5 grame de creatina monohidrat, pe zi.

Cand: Inainte, dar mai ales dupa antrenament, eventual amestecata cu un shake proteic.

Cafeina

De ce: Consumata inainte de antrenamente, reduce perceptia durerii si oboselii. Mai putina durere, mai multe progrese.

Cat: Incepi de la o doza mica de 50-100 mg pentru a iti testa toleranta. Creste doza treptat pana ajungi la 200-300 mg/zi. Cea mai buna varianta este sub forma de pastile, nu ca bautura.

Cand: Cu aproximativ o ora inainte de antrenament. Daca faci antrenamentele seara, sari peste cafeina; ai nevoie de somn pentru a creste.

Proteina din zer

De ce: Este cea mai calitativa pudra proteica disponibila pe piata. Iti ajuta muschii sa se refaca, furnizandu-le aminoacizii de care au nevoie.

Cat: Amesteca 30-40 de grame de proteina din zer cu 500 ml apa. 

Cand: Cu 10 minute inainte de antrenament, si imediat dupa antrenament.

Ulei de peste

De ce: Uleiul de peste incetineste degradarea proteica a muschilor

Cat: 2-4 grame pe zi.

Cand: Oricand, in timpul meselor sau intre ele.

L-carnitina

De ce: Poate reduce catabolismul.

Cat: 2 grame pe zi

Cand: 1 gram la micul dejun si un gram la pranz. Corpul absoarbe carnitina mai bine in doze mici.

HMB

De ce: Se crede ca poate preveni degradarea muschilor in timpul efotului fizic.

Cat: 3 grame pe zi.

Cand: Daca ai sase mese mici pe zi, ia cate 250 mg la fiecare masa. Ca si L-carnitina, se absorbe mai bine daca se administeraza doze mici si dese.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

ca barbat nu este bine sa ai nivele mari de estrogen. cum sa scazi estrogenul. Tine estrogenul sub control Barbatii au nevoie de estrogen, dar prea mult iti da peste cap sanatatea si aspectul fizic. Iata cum sa tii estrogenul sub control cu ajutorul resveratrol. 02 Jan, 2017
suplimente nutritive care combat inflamatiile din corp Suplimente puternic antiinflamatoare Inflamatiile, desi multi nu isi dau seama, iti afecteaza performantele si aspectul fizic. De la durerile aritculare, la febra musculara si pana la ingrasare si stagnarea cresterilor musculare, toate sunt prcoese mediate de inflamatii. Aici gasesti 10 suplimente antiinflamatoare foarte puternice. 16 Jan, 2018
Cate tipuri de creatina exista Tipuri de creatina Care supliment cu creatina este cea mai buna optiune? In acest articol vom analiza principalele tipuri de creatina, si vom stabili daca creatina monohidrat este inca cea mai buna. 14 Feb, 2016
Ce spun studiile despre cresterea naturala a testosteronului Ce spun studiile despre cresterea naturala a testosteronului Daca vrei sa afli ce poti face cu adevarat pentru a iti creste nivelurile de testosteron pe cale naturala si ce va face acesta pentru tine, trebuie sa citesti acest articol! 27 May, 2019
Suplimente nutritive obligatorii pentru orice culturist Ce suplimente ar trebui sa iei Pentru ca nu toata lumea are destui bani sa arunce pe fereastra, acest articol incearca sa faca putina lumina privind calitatea suplimentelor nutritive existente pe piata. Nu ne vom referi la anumite firme ci doar la substantele active din suplimente. 14 Feb, 2016
aminoacizii esentiali te pot ajuta sa arati mai bine si sa fii mai sanatos Beneficiile formidabile ale aminoacizilor Aminoacizii reprezinta blocurile din care sunt formate proteinele. Sunt substante extrem de importante pentru felul cum arati si cum te simti, iar in unele cazuri este necesara suplimentarea pentru a compensa ceea ce nu obtii prin dieta. 03 Jul, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.