Sprinturi pe banda de alergare

Publicat in

Vrei sa arzi mai multe calorii si sa ai un metabolism infernal? Fa antrenamente progresive de conditionare metabolica. Sunt dure, dar daca le faci la fel vei deveni si tu. Iata un exemplu de astfel de antrenament facut pe banda de alergare.

Prea frig sa faci sprinturi afara? Prea cald? Prea lene? Nicio problema! Le poti face si la sala. Poti folosi banda de alergare pentru un antrenament extrem de intens. Tot ce trebuie este o banda de alergare care sa se poata inclina cel putin 10%.

Cum se fac sprinturile pe banda de alergare

  1. Stai cu picioarele pe lateralele benzii de alergare. Seteaza gradul de inclinatie la 10% si seteaza viteza cu 2 - 4 km/h mai mult decat faci jogging in mod normal. Sa zicem ca de regula alergi pe banda cu 9 km/h, seteaz-o la 11-13 km pe ora. 
  2. Cand banda de alergare ajunge la viteza si inclinatia dorite sari pe ea cu grija si sprinteaza 30 de secunde. Imediat ce termini apuca manerele laterale cu mainile si sari inapoi pe marginea benzii cu picioarele. 
  3. Odihneste-te 30 de secunde si repeta de inca 9 ori, pentru un total de 10 runde.
  4. La fiecare runda incearca sa cresti viteza pana ce poti face 10 runde, la fiecare alergand cu 16 km/h si gradul de inclinatie 10%.

Iata un exemplu al unui astfel de antrenament metabolic progresiv

 Intervalul  Viteza  Inclinatie   Durata sprint 
1 11 km/h 10% 30 secunde
2 11 km/h 10% 30 secunde
3 12 km/h 10% 30 secunde
4 12 km/h 10% 30 secunde
5 13 km/h 10% 30 secunde
6 13,5 km/h 10% 30 secunde
7 14.5 km/h 10% 30 secunde
8 15 km/h 10% 30 secunde
9 16 km/h 10% 30 secunde
10 16 km/h 10% 30 secunde


La urmatorul antrenament creste viteza cu 0,3 km/h la fiecare runda.

Impins la banda de alergare

O alta metoda de a folosi banda de alergare pentru antrenamente de conditionare metabolica presupune sa nu pornesti banda, ci doar sa te urci pe ea si sa impingi covorasul benzii cu picioarele. Urca-te pe banda de alergare, pune mainile pe manerele display-ului si incepi sa te impingi in picioare, cat de repede poti. timp de 30 de secunde. Odihneste-te 10 secunde si repeta pana ce termini 10 runde.

 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.