4 alimente ieftine pentru masa musculara mare

Publicat in

Nu baga in tine orice calorie cand vrei sa cresti. Alege alimentele cele mai utile pentru asta si foloseste-le corect. Si poti face asta cu bani putini!

Vrei sa te faci cat mai mare (la muschi ma refer) dar nu ai suficienti bani de a da pe mancare? Nu este o situatie ideala, dar se pot gasi solutii. Nu te baza la nesfarsit pe aceste alimente, dar daca momentan esti mai stramtorat, poti avea progrese bune mancand astfel. 

1. Ovaz

Ovazul este un aliment de baza in culturism, si pe buna dreptate. Il gasesti in cantitati mari la preturi foarte accesibile cam in orice supermarket. Ovazul poate fi inclus in aproape orice masa, este usor de transportat si merge combinat fie cu proteine, fie cu grasimi. 

De exemplu, poti amesteca ovaz cu oua sau albusuri, o masa clasica din culturism. Dar cand vrei sa cresti foloseste oul intreg! Galbenusurile sunt pline de nutrienti si calorii, ambele necesare pentru a creste. 

Poti amesteca ovazul cu caseina. Poti amesteca ovazul in blender cu proteina, sau poti fierbe ovazul si la final sa pui si proteina. Ai o masa rapida la pachet. 

Ce mai poti adauga acestui aliment pentru a iti creste masa musculara sunt unturile de oleaginoase. Precum galbenusurile, acestea sunt surse excelente de grasimi sanatoase care sustin productia hormonala si te duc in surplusul caloric de care ai nevoie. Untul de migdale, untul de arahide sau unturile de alune de padure sau cashew - toate sunt bune!

2. Rondele de orez

Poate ca asociezi rondelele de orez cu slabitul, dar nu este asa. Rondelele de orez sunt folosite de zeci de ani de culturisti, pentru a creste. Sunt o sursa de calorii simpla, convenabila si usor de transportat. Si se asocieaza usor cu alte alimente. 

Ce poti pune pentru calorii pe o rondea de orez? Unt de arahide sau alta oleaginoasa! Poate te gandesti ca unturile de migdale sau arahide nu sunt chiar alimente ieftine, dar cum te tin mult timp, fiind foarte dense caloric si nutritional, pot intra cu usurinta in aceasta categorie. Cauta oferte pe siteurile de specialitate precum MyProtein si o sa le poti baga cu usurinta la categoria alimente ieftine. 

3. Peste la conserva

Conservele de ton sunt de baza in culturism de decenii bune si inca un aliment la moda si astazi. Dar ti se poate lua de atata ton. Solutia? Cauta si alte conserve de peste, precum cele cu somon, in special cu somon salbatic, o alta sursa de grasimi sanatoase. De asemenea, schimba tipurile de conserve de ton, pentru diversitate. 

Pune langa conserva de peste niste orez sau cartofi fierti, si ai o masa anabolica serioasa. Pune si niste salate si ceva sosuri picante (fara zaharuri). 

O alta idee: fierbe niste orez sau taitei de orez apoi caleste-i in putin ulei de cocos extravirgin. Pune peste cateva oua intregi si prajeste pana ce ouale se lipesc de taitei/orez. Lasa-le sa se raceasca si pune peste tonul. Avantajul acesti retete? Este foarte gustoasa. Ca sa pui carne pe oasele alea firave ale tale trebuie sa mananci serios. Gustul conteaza!

4. Amestecuri de fructe uscate si nuci

Tehnic e vorba de doua alimente, dar impreuna reprezinta o gustare grozava pentru cei care vor masa musculara maxima. Nu ai nevoie doar de mese pentru a creste, ci si de gustari.

Cel mai mare avantaj al amestecurilor de fructe uscate si nuci este ca sunt portabile.Poti lua punga cu tine peste tot si sa rontai intre mese. Si tinand cont cat de dense caloric sunt, reprezinta un aliment ieftin! 

Citeste bine ambalajul si evita amestecurile in care se adauga si zahar. Cauta variantele crude! 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Culturistii trebuie sa aibe grija cand beau alcool, le poate afecta negativ progresele Ghidul culturistului despre alcool Ce impact are alcoolul asupra fizicului si performantelor sportive? Cum afecteaza alcoolul testosteronul, estrogenul, HGH si cortizolul? Raspunsurile, aici! 14 Feb, 2016
De ce te ingrasi cand incerci sa castigi masa musculara De ce da gres planul tau nutritional pentru masa musculara fara grasime Urmezi o dieta de acumulare de masa musculara fara grasime care a dat gres? Daca te ingrasi prea mult (sau nu iei deloc in greutate) fii atent la aceste 11 semnale de alarma ca dieta ta este gresita. 17 Jul, 2016
cum stii ca mananci prea multic arbohidrati Semne ca mananci prea multi carbohidrati Carbohidratii nu sunt raul absolut al dietelor, si de multe ori sunt chiar utili. Dar sa mananci prea multi si mai ales cand nu trebuie si de care nu trebuie, poate avea consecinte nefaste asupra aspectului fizic si performantelor fizice. Afla cum iti poti da seama daca ai prea multi carbohidrati in dieta. 14 Feb, 2016
procesele din spatele cresterilor musculare Cum cresc muschii Felul in care hormonii corpului raspund la antrenamente, si cum influenteaza ei cresterile muschilor depinde mult de nutritie, si nu doar de numarul caloriilor mancate. 14 Feb, 2016
6 semne care arata ca ai o deficienta de proteine si ce sa faci 6 semne care arata o deficienta de proteine Proteinele sunt nutrienti esentiali corpului pentru repararea si cresterea muschilor, dar si pentru unghii sanatoase, par sanatos si piele sanatoasa. Dar este greu sa iti dai seama daca mananci suficiente proteine in functie de nevoile tale. Iata 6 semne care iti spun ca trebuie sa iti cresti aportul de proteine. 07 Aug, 2016
Aport proteic pentru masa musculara si forta Aport proteic pentru masa musculara si forta De multe ori nu reusesti sa iti cresti masa musculara si forta din cauza proastei planificari a dietei, planificare care trebuie sa tina cont de efortul depus in sala. 17 Sep, 2018

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.