Presa militara: fa-te puternic sau mori

Publicat in

3 feluri prin care sa ridici mai multa greutatea deasupra capului si sa ai umeri mari de puternici.

Daca vrei sa iti dezvolti atat forta cat si marimea umerilor, trebuie sa maximizezi tensiunea mecanica in ei. Niciun alt exercitiu nu iti permite sa faci asta precum presa militara

Presa militara este standardul de aur pentru forta de a impinge deasupra capului. Daca vrei sa iti cresti aproape instant forta cu care presezi deasupra capului, fa urmatoarele trei lucrui.

1) Pune-ti o centura

Daca vrei sa ridici greutati cat mai mari, trebuie sa creezi tensiune in tot corpul. O centura iti permite sa faci exact asta. Prin incordarea intregului corp poti recruta mai multe fibre musculare, ceea ce va duce la cresterea fortei.

2) Sporeste tensiunea in romboizi si dorsali

O parte de sus a spatelui puternica este cheia impingerii unor greutati mari. Musculatura de sus a spatelui actioneaza precum o platforma de unde sunt lansate greutatile in sus; cu cat este mai mare si mai puterncia platforma cu atat poti impinge mai mult. 

Inainte de a lua haltera de pe suport, strange omoplatii intre ei si tensioneaza trapezul, deltoizii posteriorii, dorsalii si romboizii. Acest simplu aranjament iti poate creste instant forta cu care impingi deasupra capului.

3) Lasa-te pe spate pe masura ce presezi

Corpul deduce in mod natural ce sa faca pentru a ridica mai multa greutate, si sa te lasi usor pe spate (arcuind spatele) iti permite sa incorporezi mai mult spate si piept in presa militara

Unii vor spune ca asta iti poate accidenta lombarii, dar daca ai centura si iti incordezi puterinc abdomenul si strangi din fese, mentinand tensiune mare in tot corpul, vei fi in regula. Pana la urma aici vorbim de a ridica cea mai mare greutate posibila deauspra capului, nu de a arata frumos cand o faci! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

este pomparea musculara importanta pentru cresterile musculare? Cat de importanta este pomparea? Vrei sa stii daca este necesar sau nu sa iti pompezi muschii la antrenamente pentru a construi masa musculara? Citeste acest articol. 06 Mar, 2018
Cum combati crampele musculare Prevenirea si tratarea crampelor musculare Daca ai avut crampe musculare, stii cat de neplacute sunt. Noi te vom invata cum sa scapi de ele. Daca nu ai avut, cu atat mai bine. Te vom invata cum a te feresti si pe viitor de ele. 14 Feb, 2016
durerile de umeri iti afecetaza impinsul cu haltera. cum sa le tratezi Impins cu haltera fara dureri Impinsul cu haltera de la piept este cel mai folosit exercitiu din salile de forta. Dar are si reputatia de a duce la dureri severe de umeri. Este de vina exercitiul in sine sau executia sa incorecta? Sa vedem ce se poate face pentru a impinge cu greutati cat mai mari fara dureri articulare. 19 Dec, 2017
7 motive pentru care sa faci genuflexiuni cu bara in fata 7 motive pentru care sa faci genuflexiuni cu bara in fata Genuflexiunile cu bara in fata sunt adesea evitate pentru ca nu se pot folosi greutati la fel de mari ca la genuflexiunile cu bara in spate si au un nivel de tehnicitate mai ridicat. Dar ele pot aduce beneficii imense pentru orice sportiv. 26 Jul, 2016
sacrifiicile facute pentru a ajunge un culturist de top Culturisti mari si morti Exista un pret suprem de platit in culturismul profesionist de nivel inalt? Culturismul de categorie grea este un sport foarte nesanatos. Scopul sunt muschii, nu sanatatea! Iata la ce riscuri se expune un astfel de sportiv. 15 Nov, 2016
Benzile elastice sunt la fel de eficiente precum greutatile Benzile elastice sunt la fel de eficiente precum greutatile Un meta-studiu a concluzionat ca benzile elastice sunt la fel de eficiente la construirea de masa musculara si forta precum greutatile libere si aparatele! Serios! 21 Jul, 2020
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.