Ai peste 40 de ani? Trage mai tare

Publicat in

Iata un sfat care pare contraproductiv, dar care este de fapt forte logic!

Extinde-ti seturile pentru rezultate mai bune

Daca ai peste 40 de ani, sa faci 3 seturi de cate 8 repetari nu mai functioneaza. Poate ti-a mers asa in tinerete si aveai venele pline de testosteron, dar acum nu mai functioneaza, cand ai un mix de 50/50 de "sange de tigru" si suc de prune!

De aceea aproape orice antrenament il faci trebuie sa includa si un set extins, un set descrescator sau orice metoda de intensitate facuta la finalul antrenamentului, care sa te lase lat!

Fa seturi in retragere la presa pentru picioare sau la genuflexiuni. Fa cate repetari poti. Scoate cate un disc. Fa cate repetari poti. Scoate cate un disc. Fa cate repetari poti, scoate cate un disc. Fa asa in continuare pana ce termini toate discurile. Ai grija ca pe bara sa ai cat mai multe discuri. 

Incearca metoda 10-6-10. Adica o izometrie de 10 secunde, urmata de 6 repetari complete, cu o parte excentrica de 3-5 secunde, urmata de alte 10 repetari partiale. Iata cum arata:


Sau alege o greutate cu care poti face 10 repetari. Uita-te la ceas si noteaza ora. Ai 5 minut sa faci 50 de repetari cu greutatea respectiva, cu pauze cat mai mici si rare. Daca chiar reusesti sa ajungi la 50, greutatea a fost prea mica.

Si un set gigant ca acesta functioneaza:

Ai inteles ideea. Pare contraproductiv, dar uneori trebuie sa te antrenzi mai intens decat in tinerete pentru a progresa! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

ce pauze intre seturi sunt optime pentru cresterea bratelor Timpul optim de odihna pentru cresterea bratelor Cat ar trebui sa te odihnesti intre seturi daca marimea bicepsilor si tricepsilor este ce te preocupa? Iata un mic ghid. 20 Feb, 2018
Greutati inainte de cardio Cardio inainte de greutati Greutati inainte de cardio? Cardio inainte de greutati? Cum este mai eficient sa te antrenezi? Sa faci intai antrenamentul cu greutati si la final ceva cardio? Sau invers? Incepi cu cardio si apoi faci antrenamentul cu greutati? Se pare ca depinde de obiectivul tau! 23 Oct, 2018
semne ca te-ai antrenat corect Cum sa judeci daca un antrenament de hipertrofie a fost eficient Un antrenament de hipertrofie, adica care sa construiasca masa musculara, trebuie sa aibe echilibru intre intensitate si exces. Prea putin si nu stimulezi suficient muschii, prea mult si te dai singur inapoi. Iata cum sa iti dai seama daca faci ce trebuie in sala de forta. 20 Dec, 2016
Antreneaza-te descult Antreneaza-te descult Daca te antrenezi acasa (sau ai voie sa stai descult la sala) iata de ce ar trebui sa scapi de incaltari cand faci genuflexiuni si indreptari. 27 Oct, 2020
scapa de durerile de spate cand te antrenezi la sala 8 sfaturi pentru a elimina durerile de spate la antrenamentele cu greutati Acest mic ghid iti va da pasii necesari pentru a rezolva problemele legate de durerile de spate la antrenamentele cu greutati. Sfaturile se bazeaza pe o combinatie de studii stiintifice si experienta antrenorilor de top cu sportivi de performanta. 03 Oct, 2017
Un ghid pentru cei care nu stiu ce sunt steroizii si de ce sunt folositi in sport Steroizi pentru prostanaci Un ghid in despre cum se folosesc steroizii anabolici si androgenici, pentru cei care vor cu orice pret sa ii utilizeze, dar habar nu au ce sunt si cum se folosesc corect. Cel mai bun sfat pentru ei: inainte de a face ceva pripit, informati-va! 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.