Sfaturi anti-aging care functioneaza

Publicat in

Imbatranirea este inevitabila. Dar sa imbatranesti frumos este foarte posibil. Dieta si exercitiile fizice te pot ajuta sa ramai tanara si sanatoasa pe masura ce anii trec, pentru a te simti si a arata fantastic. Aici gasesti cele mai bune sfaturi anti-imbatranire.

1) Antreneaza-te cu greutati

Se stie cu siguranta ca exercitiile fizice promoveaza longevitatea, iar exercitiile cu greutati reprezinta cea mai buna forma de exercitii fizice pentru o viata lunga. Antrenamentele cu greutati au efecte protective asupra corpului, inclusiv cresterea masei musculare si a fortei ceea ce va duce la mobilitate mai buna, echilibru mai bun si oase mai puternice. Imbunatateste si abilitatile antioxidante ale corpului si functiile creierului, diminuand riscurile de dementa si depresie pe masura ce imbatranesti.

2) Mediteaza

Meditatia are puternice efecte anti-imbatranire pentru ca reduce stresul si te face sa traiesti in prezent, lasand grijile in spate. Aceasta stare are efecte concrete si puternice asupra corpului. O astfel de stare mentala este asociata cu nivele mai mici de grasime, tensiune mai mica si sanatate cardiovasculara mai buna. Meditatia poate incetini si imbatranirea biologica a telomerilor, "capacele" protective de la capetele cromozomilor.

3) Limiteaza-ti expunerea la chimicalele din mediul inconjurator

Chimicalele sunt peste tot in zilele noastre. In plastic se gaseste BPA, ftalati si parabeni in produsele cosmetice si aditivi artificiali in mancare. Lista este extrem de lunga si aceste toxine vor afecta nivelele de hormoni provocand avarii celulare organelor din corp. Rezulta risc crescut de Alzheimer, boli cardiovasculare, cancer si obezitate. Protejeaza-te folosind produse naturale de ingrijire personala, produse naturale de curatenie si opteaza pentru recipiente din sticla, nu din plastic.

4) Mananca somon si alti pesti cu grad mic de poluare

Pestele apare constant in dietele asociate cu longevitatea si viata sanatoasa, probabil datorita continutului mare de proteine si dozele excelente de omega-3. Aceste grasimi sustin tineretea prin inlaturarea inflamatiilor si imbunatatirea cascadei hormonale, de la cortizol la insulina.

5) Fa-ti prieteni buni

Se stie ca cei care au o atitudine pozitiva si sunt mai fericiti au o viata mai lunga decat ceilalti. Nu se stie de ce, dar cercetarile arata ca relatiile sociale de calitate au un rol important in mentinera tineretii, fiind strans legate de sanatatea mentala, calitatea vietii si longevitate. Cei cu relatii scociale puternice au cu 50% mai multe sanse de supravietuire fata de cei care traiesc vieti solitare - efectul este acelasi indiferent de sex sau starea sanatatii actuale.

 slabeste cu acai

6) Bea cafea si mananca ciocolata neagra

Multi vad cafeaua si ciocolata ca placeri vinovate care trebuie evitate. Dar adevarul este ca sunt printre cele mai bune alimente anti-imbatranire, fiind pline de antioxidanti. Trucul este de a evita zaharul si aditivii - alge cafeaua neagra si ciocolata cat mai neagra. Fii atenta si la cata ciocolata neagra mananci si cata cafea bei; prea multa cafea aduce prea multa cafeina iar ciocolata neagra, oricat de plina de antoxidanti este, tot are multe calorii. Moderatia este importanta! 

7) Ai grija sa ai un aport suficient de vitamina D

Deficientele de vitamina D sunt foarte dese din cauza expunerii rare la soare, a ochelarilor de soare si a cremelor de protectie solara. Se pare ca aceste deficiente afecteaza mai ales persoanele cu o varsta mai mare si devin mai grave pe masura ce inaintezi in varsta. Lipsa vitaminei D nu numai ca este legata de mortalitate dar compromite si sanatatea oaselor, functiile creierului si metabolismul. Testeaza-ti nivelele de vitamina D si suplimenteaza-te cu pana la 5000 U.I. pe zi pentru a atinge valori ale sangelui de 40 ng/ml.

8) Consuma proteina din zer

Daca ai dificultati in a manca suficiente proteine zi de zi, suplimentele cu pudra proteica din zer reprezinjta solutia ideala, putand fi considerate un aliment anti-imbatranire, crescand capacitatile antioxidante ale corpului prin sustinerea productiei de glutation (antioxidantul produs de corpul omenesc). Proteina din zer sustine si sanatatea insulinica, scazanbd riscul de obezitate si imbunatatind rata metabolica. Are activitate antibacterian si contine multi aminoacizi usor de absorbit de corp, pentru construirea de tesut muscular si osos.

9) Inlocuieste carbohidratii nesanatosi cu fructe si legume

Cea mai buna metoda anti-imbatranire o reprezinta restrictiile calorice - pe simplu, a nu manca mult. O metoda mai practica este de a elimina din dieta carbohidratii nesanatosi in favoarea fructelor si legumelor, iar restul caloriilor sa vina din proteine si grasimi de calitate. Nutrientii din plante elimina inflamatiile si a manca grasimi in loc de carbohidrati furnizeaza o sursa de energie mai "curata" pentru corp, una care genereaza mai putini radicali liberi cand este arsa. 

10) Bea supa de oase

O reducere a colagenului (o proteina specializata care se gaseste in piele si tesuturile conjunctive) este principala cauza pentru care apar riduri si pielea incepe sa se lase. O metoda buna de a avea mai mult colagen utilizabil de corp in dieta este prin consumul de supa de oase. Aceasta contine cantitati mari de proteine si corpul le poate descompune usor in peptide de colagen, forma care creste markerii sanatatii oaselor si pielii. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Circuit CroffFit pentru femei, fara echipament pentru a slabi Circuit CrossFit pentru femei, fara echipament N-ai timp? N-ai echipament? N-ai spatiu? Nicio problema! Acest circuit inspirat din CrossFit Iti va creste pulsul si iti va tonifia muschii in doar cateva minute! 18 Oct, 2018
probleme de sanatate unice sportivelor 4 probleme critice de sanatate care apar la sportive Cand vine vorba de razboiul dintre sexe sportul este marele egalizator. Performantele sunt similare atat la femei cat si la barbati. Dar femile sunt mai predispuse la riscuri atunci cand fac sport comparativ cu barbatii. Iata cum sa rezolvi patru din cele mai comune probleme. 24 Nov, 2016
Antrenament fitness rapid pentru femei Antrenament scurt pentru femei Daca esti o femeie de cariera, sau pur si simplu nu ai suficient timp dar vrei sa ai antrenamente eficiente, ai aici un exemplu de program de antrenament pentru intregul corp care nu dureaza mult si este foarte eficient. 19 May, 2016
antrenament pentru modelarea unor picioare sexy Antrenament pentru picioare sexy si suple - faza 2 A doua parte a programului de antrenament pentru femeile care vor sa slabeasca la picioare. Aceasta faza se numeste faza de seturi agoniste. 06 Jul, 2017
tehnici de tonifiere musculara pentru femei Sfaturi pentru femei: cum sa te tonifici Majoritatea femeilor care vin la sala vor sa slabeasca si sa se tonifice. Si prin tonifiere se refera la o compozitie mai buna a corpului, adica un raport mai favorabil privind masa musculara si grasimea. Aici gasesti 10 sfaturi sa obtii tonifierea la care visezi. 02 Mar, 2017
sprinturi in apa pentru femei - slabire si conditie fizica Sprinturi in apa pentru femei Sa inoti pentru a arata mai bine poate adauga varietate antrenamentelor tale, sau te poate salva atunci cand din diferite motive (medicale sau nu) nu te poti antrena la sala sau pe pista de alergare. 06 Sep, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.