Antrenament strongman prietenos cu articulatiile

Publicat in

Te dor articulatiile atat de rau incat nu mai poti merge la sala de forta? Exista o solutie! Antrenamentele de tip strongman!

Daca nu poti face exercitii "normale" in sala de fora, din cauza durerilor articulare, este timpul sa regandesti putin abodarea. Poti arde grasime si construi masa musculara in acelasi timp, crescandu-ti si forta, cu antrenamente de tip strongman.

Mers ingreunat, impins sau tras de sanii cu greutati, flotari, etc. Toate ajuta la construirea de masa musculara si iti cresc si bataile inimii. Si bonus, nu iti mananca mult timp. Poti oricand "strecura" un astfel de antrenament. 

Mersul ingreunat, saniile cu greutati si chiar si flotarile sunt prietenoase cu articulatiile. Majoritatea oamenilor pot urma aceste antrenamente, chiar si cei cu limitari severe din cauza articulatiilor. 

Iata o idee de astfel de antrenament. Seteaza un timer la 30 de minute apoi fa urmatoarele exercitii, unul dupa altul cu pauza minima: 

Asta este tot. Simplu, dar deloc usor! Si foarte eficient. Ajusteaza greutatile si numarul de flotari, dupa capacitati. Daca nu poti face 20 de flotari deodata, imparte-le in doua seturi de cate 10. Sau fa flotari din inclinat. Ai grija sa incarci sania si sa folosesti la mersul fermierului greutati care iti permit sa faci corect exercitiul. Este vorba de greutati submaximale.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Masa musculara si forta cu acest antrenament complex Antrenament pentru masa musculara si forta Un antrenament de scoala veche, care lucreaza intregul corp la fiecare sedinta, in stilul culturistilor vechi precum Arnold Schwarzenegger sau Franco Columbu. 14 Feb, 2016
Rutina de antrenament pentru forta musculara dar si pentru masa musculara Program pentru forta si masa musculara Acest program de antrenament este unul din cele mai eficiente si populare antrenamente de pe site-ul nostru. A avut un feedback pozitiv de la toti cei care l-au incercat. In functie de nevoie, se poate adapta fie pentru construirea de masa musculara, fie pentru cresterea fortei. 14 Feb, 2016
Lucreaza bratele pentru a avea ce arata la vara Bratele la vedere Sezonul tricourilor cu maneca scurta este aici, si trebuie sa dezvelesti bicepsii si tricepsii aia bine lucrati. Daca iti antrenai bratele la finalul antrenamentelor grupelor mari, este timpul pentru o schimbare - o zi dedicata bratelor! 14 Feb, 2016
Antrenament masa musculara piept de 20 minute Antrenament pentru piept de 20 de minute Un antrenament rapid, care iti va arunca in aer pieptul. Antrenamentul apartine unui tanar culturist in plina ascensiune, Calum von Moger. 14 Feb, 2016
antrenament pentru fesieri (glutei) Antrenament fesieri De regula fesierii sunt o grupa musculara uitata de mai toata lumea, si care beneficieaza doar de antrenament indirect. Cu toate acestea joaca un rol mai important decat se crede despre ei. 14 Feb, 2016
foloseste greutati mari pentru a avea brate mari Antrenament pentru brate cu greutati maximale De ce ai brate mici si un corp firav? Nu te antrenezi cu greutati suficient de mari. Aici gasesti un program de antrenament de 12 saptamani care sa iti transforme scobitorile pe care le numesti brate in ceva cu care sa te mandresti. 08 Nov, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.