Antrenament pentru piept de 20 de minute

Publicat in

Un antrenament rapid, care iti va arunca in aer pieptul. Antrenamentul apartine unui tanar culturist in plina ascensiune, Calum von Moger.

Acest antrenament rapid apartine unui culturist in plina ascensiune, Calum von Moger. este un antrenament cu ritm ridicat si nu ar trebui sa dureze mai mult de 20 de minute. Trebuie sa te misti rapid, si sa urmezi indicatiile in ceea ce priveste odihna.

Antrenamentul este foarte bun pentru hipertrofie si pentru definire musculara. Antrenamentul consta in 5 exercitii aranjate strategic pentru a pre-obosii, intinde, construi, pompa si umple muschii pieptului de sange plin de nutrienti. Nu te pacali singur - trage cat mai tare la acest antrenament intens.
 

Exercitiu Seturi Repetari Odihna
Fluturari cu gantere 2 12-15 rep 30 sec
Impins cu gantere din inclinat 3 8-12 rep 60 sec
Flotari la paralele 3 10-20 rep 30 sec
Impins cu haltera din culcat 3 5-15 rep 60 sec
Fluturari la cabluri din orizontal 2 20 rep 60 sec


Ponturi de la profesionist


Exercitiul 1 - fluturari cu gantere

Se incepe cu acest exercitiu pentru a pre-obosii pieptul. Se foloseste o greutate mica, tehnica perfecta si raza completa de miscare, pentru a intinde pieptul cat mai mult. Foloseste o cadenta constanta, nimic iesit din comun - vrei doar sa incalzesti muschiul!

Exercitiul 2 - impins cu gantere din culcat

Incepi cu un set usor, si apoi fa doua seturi grele si intense. Atinge pieptul cu ganterele, iar cand le ridic, contracta pieptul cat de mult poti.

Exercitiul 3 - flotari la paralele

Flotarile la paralele sunt esentiale pentru a avea un piept bine conturat. Mentine miscarea constanta, si fa pauze cat mai scurte intre seturi.

Exercitiul 4 - impins cu haltera din culcat

In acest punct al antrenamentului deja vei fi incalzit bine. Creste greutatile folosite cu fiecare set, si redu numarul de repetari. Nuamrul de repetari variaza mult, pe masura ce obosesti si forta te lasa.

Exercitiul 5 - fluturari la cabluri din orizontal

Termina antrenamentul cu aceste fluturari pentru a iti inunda pieptul de sange si a obtine o pompare fantastica. Nu folosi greutati prea mari!

Iata si un mic videoclip de prezentare al culturistului Calum von Moger, si al antrenamentului sau pentru piept de 20 de minute.

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Un antrenament conceput pentru dezvoltarea masei musculare slabe Program pentru masa musculara Un antrenament destinat exclusiv cresterii cat mai mari a masei musculare, insotit si de un exemplu de dieta anabolica. 14 Feb, 2016
antrenament cu repetari putine pentru forta Antrenament de baza pentru forta Antrenamentele bazate pe schema de 4 x 4 sunt foarte eficiente in cresterea fortei si intarirea masei musculare. Dar nimeni nu se gandeste la aceasta schema de repetari si seturi cand vine vorba de antrenamentele cu greutati. Aici afli de ce ar trebui sa implementezi aceste antrenamente cel putin o data pe an. 27 Mar, 2018
un program de antrenament dur care foloseste superseturi si seturi contra cronometru Superseturi si seturi cronometrate pentru masa musculara Un sistem de antrenament brutal, dar eficient. Se folosesc superseturi si seturi cronometare pentru a avea un volum de lucru foarte mare, ceea ce va aduce cresteri impresionante de masa musculara. 14 Feb, 2016
Antrenament avansat pentru masa musculara in sala de forta Antrenament avansat pentru masa musculara Un antrenament solicitant, dar care va aduce rezultate uimitoare! Absolut interzis incepatorilor! 14 Feb, 2016
program de antrenament pentru culturistii naturali Cel mai bun program pentru cei care se antreneaza natural Steroizii anabolizanti sunt foarte la moda astazi. Consumul in randul amatorilor a crescut foarte mult, de profesionisti nu mai vorbim. Dar multe din programele de antrenament pe care le gasesti sunt alcatuite de utilizatori de steroizi. Pentru a avansa cat mai rapid cand nu folosesti substante anabolizante si antrenamentele trebuie gandite usor diferit. 27 Sep, 2017
un antrenament al picioarelor de la care ti se va face rau Antrenament brutal pentru picioare Vrei picioare mai mari? Incearca acest program de antrenament brutal, bazat pe principiul post-obosirii. 04 Apr, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.