Dieta perfecta pentru elevi si studenti

Publicat in

Ce este o dieta buna pentru studenti si elevi, care nu dispun de multe fonduri? Raspunsul aici.

O intrebare in mintea multora aflati in situatia asta: ce dieta este recomandata pentru stundentii si elevii fara multe resurse financiare?

Raspunsul

Dieta despre care vorbim nu este una de slabire, ci una catre un stil de viata cat mai sanatos si masa musculara cat mai multa.

Fiind vorba de un buget limitat, alternativele organice sunt din start eliminate iar restaurantele de tip fast food sunt acceptate. Iata o posibila lista de cumparaturi:

  • Orez alb.
  • Fulgi de ovaz.
  • Ton la conserva.
  • Pui la conserva.
  • Maioneza (facuta cu ulei de masline).
  • Paine integrala.
  • Branza proaspata de vaci. 
  • Fructe deshidratate. 
  • Unt de arahide. 
  • Oua.
  • Ulei de masline.
  • Mult lapte.

Dieta nu este deloc perfecta, dar este una pe care ti-o poti permite si pe care corpul tau tanar de student o poate sustine usor. Dieta compusa din alimentele listate mai sus acopera mare parte din necesarul de acizi grasi si nutrienti si este probabil mai sanatoasa fata de 99% din ceea ce mananca colegii tai! 

Gateste dinainte orezul si pastreaza-l la rece in frigider. Astfel creezi in el amidon rezistent, ceea ce ii imbunatateste absortia si profilul glucidic. Pune in el ton sau pui si putin ulei de masline, plus condimente, si obtii o masa decenta ca gust. 

Fa sandwichuri cu ton sau pui, unt de arahide sau oua fierte tare (cu putina maioneza). Nu sunt adeptul laptelui, dar cred ca este o alternativa mai buna decat multe pudre proteice de calitate indoielnica. 

Proteinele din lapte sunt 80% cazeina si 20% zer; un pahar de 250 ml are 8 grame de proteine, asa ca 1 l de lapte pe zi iti va aduce 32 de grame de proteine. Bea lapte intregral sau semidegresat (1,5 - 1,8% grasime). Laptele este destul de ieftin asa ca este o modalitate buna de a iti atinge necesarul proteic. 

Singurul luru care lipseste din dieta sunt legumnele, dar acestea sunt usor de procurat. Cand mananci la o shaormerie, pune din toate legumele si sari peste cartofii prajiti. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

cum mananci in perioada sarbatorilor de iarna pentru a nu te ingrasa Cum abordezi sarbatorile din punct de vedere nutritional? Craciunul este dupa colt, dar tu iti faci griji cum sa treci peste sarbatori fara sa iti strici dieta? Cauti trucuri pentru a rezista tentatiilor culinare? In acest articol NU vei gasi astfel de trucuri, ci cum sa te bucuri de Craciun si sarbatori! 14 Feb, 2016
Hraneste animalul: cum sa iti optimizezi digestia Hraneste animalul: cum sa iti optimizezi digestia In misiunea ta de a deveni cat mai mare si puternic, nu iti neglija digestia. Se spune ca esti ceea ce mananci! Adevarul este ca esti ceea ce abosrbi! 21 Jun, 2020
ce sunt proteinele, carbohidratii si grasimile. nutritia explicata pe scurt Ce sunt proteinele, carbohidratii si grasimile? Se spune ca nu poti intrece prin antrenamente o dieta proasta. Si cel mai simplu mod de a iti regla dieta este de a intelege din ce sunt alcatuite mancarurile tale preferate. Un mic ghid de baza privind proteinele, carbohidratii si grasimile. 06 Aug, 2017
Daca esti hardgainer invata cum sa mananci Nutritie pentru hardgaineri: Cum sa mananci pentru cresteri musculare uriase Daca te antrenezi din greu la sala, dar rezultatele intarzaie sa apara si acul cantarului parca a inghetat, este posibil sa fii un hardgainer. Invata cum sa mananci corect pentru a progresa. 14 Feb, 2016
cum stii ca mananci prea multic arbohidrati Semne ca mananci prea multi carbohidrati Carbohidratii nu sunt raul absolut al dietelor, si de multe ori sunt chiar utili. Dar sa mananci prea multi si mai ales cand nu trebuie si de care nu trebuie, poate avea consecinte nefaste asupra aspectului fizic si performantelor fizice. Afla cum iti poti da seama daca ai prea multi carbohidrati in dieta. 14 Feb, 2016
O lista cu alimente foarte bogate in proteine, ideale pentru culturisti si cei care vor masa musculara mai mare. 20 de alimente bogate in proteine Cand vrei masa musculara, proteinele sunt primordiale. Si cele mai calitative proteine vin din alimente si mai putin din suplimente. Nu poti consuma doar pudre proteice, ai nevoie de alimente bogate in proteine. Aici gasesti 20 de sugestii de surse proteice delicioase. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.