4 alimente ieftine pentru masa musculara mare

Publicat in

Nu baga in tine orice calorie cand vrei sa cresti. Alege alimentele cele mai utile pentru asta si foloseste-le corect. Si poti face asta cu bani putini!

Vrei sa te faci cat mai mare (la muschi ma refer) dar nu ai suficienti bani de a da pe mancare? Nu este o situatie ideala, dar se pot gasi solutii. Nu te baza la nesfarsit pe aceste alimente, dar daca momentan esti mai stramtorat, poti avea progrese bune mancand astfel. 

1. Ovaz

Ovazul este un aliment de baza in culturism, si pe buna dreptate. Il gasesti in cantitati mari la preturi foarte accesibile cam in orice supermarket. Ovazul poate fi inclus in aproape orice masa, este usor de transportat si merge combinat fie cu proteine, fie cu grasimi. 

De exemplu, poti amesteca ovaz cu oua sau albusuri, o masa clasica din culturism. Dar cand vrei sa cresti foloseste oul intreg! Galbenusurile sunt pline de nutrienti si calorii, ambele necesare pentru a creste. 

Poti amesteca ovazul cu caseina. Poti amesteca ovazul in blender cu proteina, sau poti fierbe ovazul si la final sa pui si proteina. Ai o masa rapida la pachet. 

Ce mai poti adauga acestui aliment pentru a iti creste masa musculara sunt unturile de oleaginoase. Precum galbenusurile, acestea sunt surse excelente de grasimi sanatoase care sustin productia hormonala si te duc in surplusul caloric de care ai nevoie. Untul de migdale, untul de arahide sau unturile de alune de padure sau cashew - toate sunt bune!

2. Rondele de orez

Poate ca asociezi rondelele de orez cu slabitul, dar nu este asa. Rondelele de orez sunt folosite de zeci de ani de culturisti, pentru a creste. Sunt o sursa de calorii simpla, convenabila si usor de transportat. Si se asocieaza usor cu alte alimente. 

Ce poti pune pentru calorii pe o rondea de orez? Unt de arahide sau alta oleaginoasa! Poate te gandesti ca unturile de migdale sau arahide nu sunt chiar alimente ieftine, dar cum te tin mult timp, fiind foarte dense caloric si nutritional, pot intra cu usurinta in aceasta categorie. Cauta oferte pe siteurile de specialitate precum MyProtein si o sa le poti baga cu usurinta la categoria alimente ieftine. 

3. Peste la conserva

Conservele de ton sunt de baza in culturism de decenii bune si inca un aliment la moda si astazi. Dar ti se poate lua de atata ton. Solutia? Cauta si alte conserve de peste, precum cele cu somon, in special cu somon salbatic, o alta sursa de grasimi sanatoase. De asemenea, schimba tipurile de conserve de ton, pentru diversitate. 

Pune langa conserva de peste niste orez sau cartofi fierti, si ai o masa anabolica serioasa. Pune si niste salate si ceva sosuri picante (fara zaharuri). 

O alta idee: fierbe niste orez sau taitei de orez apoi caleste-i in putin ulei de cocos extravirgin. Pune peste cateva oua intregi si prajeste pana ce ouale se lipesc de taitei/orez. Lasa-le sa se raceasca si pune peste tonul. Avantajul acesti retete? Este foarte gustoasa. Ca sa pui carne pe oasele alea firave ale tale trebuie sa mananci serios. Gustul conteaza!

4. Amestecuri de fructe uscate si nuci

Tehnic e vorba de doua alimente, dar impreuna reprezinta o gustare grozava pentru cei care vor masa musculara maxima. Nu ai nevoie doar de mese pentru a creste, ci si de gustari.

Cel mai mare avantaj al amestecurilor de fructe uscate si nuci este ca sunt portabile.Poti lua punga cu tine peste tot si sa rontai intre mese. Si tinand cont cat de dense caloric sunt, reprezinta un aliment ieftin! 

Citeste bine ambalajul si evita amestecurile in care se adauga si zahar. Cauta variantele crude! 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Tipuri somatice. Endomorf, ectomof, mezomorf Tipurile somatice Tipurile somatice sunt un aspect extrem de important pentru oricine. Ne nastem cu anumite trasaturi somatice, si toata viata trebuie sa "suportam" consecintele. Adaptarea dietei si antrenamentelor la tipul somatic face diferenta dintre reusita si esec. 14 Feb, 2016
Alimentele ideale si mai putin ideale pentru a fi amncate inainte sau dupa antrenamente Cele mai bune si mai proaste alimente pentru antrenamente Unele alimente sunt mai potrivite decat altele atunci cand te antrenezi si vrei sa ai masa musculara cat mai multa, fara grasime. Iata care sunt 5 dintre cele mai bune si mai proaste alimente cu care sa iti sustii antrenamentele. 14 Feb, 2016
Hidrateaza-te corect daca faci sport Hidratarea A bea apa este cel mai simplu si eficient gest pe care il poti face sa fii sanatos, sa construiesti mai multa masa musculara si sa arzi mai multe grasimi. 14 Feb, 2016
dieta ketogenica pentru masa musculara si slabire Introducere in dieta ketogenica Daca nu ai trait intr-o pestera pana acum, probabil ca ai auzit de dieta ketogenica. Daca totusi ai trait pana acum intr-o pestera, este timpul sa iesi de acolo si sa fii atent: urmeaza cel mai complet ghid ketogenic. 19 Mar, 2018
Cum sa mananci pentru a avea muschi fara ingrasare Iluzia dietelor de acumulare de masa musculara Cand vrei sa te faci cat mai mare nu ar trebui sa depasesti 12% nivele de grasime corporala. Iata de ce pe termen lung dieta ta clasica pentru a creste in masa iti va distruge aspectul fizic si sanatatea. 13 Nov, 2016
cum stii ca mananci prea multic arbohidrati Semne ca mananci prea multi carbohidrati Carbohidratii nu sunt raul absolut al dietelor, si de multe ori sunt chiar utili. Dar sa mananci prea multi si mai ales cand nu trebuie si de care nu trebuie, poate avea consecinte nefaste asupra aspectului fizic si performantelor fizice. Afla cum iti poti da seama daca ai prea multi carbohidrati in dieta. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.