Putere adevarata

Publicat in

O serie de exercitii care va pregatesc pentru a face fata situatiilor din viata reala, nu doar greutatilor din sala de forta.

Cu totii avem anumite performante si recorduri personale la sala. Facem flexii cu gantere de 15 kg, altii cu cele de 20 de kg, si unii chiar si cu cele de 30 de kg sau mai mari. Impingem de la piept zeci de kilograme, si cand vine vorba de indreptari sau genuflexiuni unii folosesc chiar sute de kilograme. Totusi, daca ne ducem la piata si caram doua sacose de 10 kg ni se par extrem de grele.

La sala toate greutatile sunt bine echilibrate si simetrice, pozitiile corpului in timpul exercitiilor sunt optime, totul este aranjat in asa fel incat sa putem folosi greutati cat mai mari. Doar ca in viata reala nu se intampla asa si degeaba ne laudam cu cat de fortosi suntem in sala, daca ne facem de ras cand trebuie sa caram un sac pe o distanta de 50 de metrii.

Asa ca in acest articol o sa va dau o serie de exercitii care imita cel mai mult posibil ceea ce putem intanli in viata reala de zi cu zi. Va fii un articol scurt si la obiect.

Exista o adevarat miscare sprotiva, formata din tipi al caror scop este sa gaseasca metode creative de antrenament care sa imite miscarile din viata reala: fitnessul functional. Totusi, pentru noi, cel mai bine ar fii ca in sala sa facem exercitii cu miscari care promoveaza forta necesara in viata reala.

Ramaneti la exercitiile de baza si va veti descurca cu orice provocare in viata reala:

Toate aceste exercitii iti vor creste forta si conditia fizica, si te vor pregati pentru orice iti arunca viata in cale.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

cum sa faci mai multe tractiuni in 30 de zile Dubleaza numarul de tractiuni pe care le poti face in doar 30 de zile Suna a reclama, dar nu este! Iti poti dubla numarul de repetari pe care il faci la tractiuni in doar 30 de zile, daca esti dispus sa mucnesti intens pentru asta. 17 Apr, 2018
Fa exercitii pliometrice pentru masa musculara, viteza si definire Cum sa profiti de exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice ar trebui facute de oricine vrea masa musculara, definire, viteza, forta, putere si conditie fizica superioara. Pentru a fi cat mai eficiente si a nu te accidenta este bine sa urmezi cateva reguli simple. Iata despre ce este vorba! 14 Feb, 2016
Sprinturi si antremamente cu greutati pentru masa musculara mai mare Sprinturi si antremamente cu greutati pentru masa musculara mai mare Combina sprinturile maximale cu antrenamente anabolice cu greutati si iti vei duce dezvoltarea musculara la urmatorul nivel. Alearga tare si cresti mare! 14 Sep, 2021
Metoda de 100 repetari cu bara hexagonala (bara pentru trapez) Metoda de 100 repetari cu bara hexagonala Indreptarile cu bara hexagonala sunt un exercitiu hibrid perfect, combinand beneficiile genuflexiunilor cu cele ale indreptarilor. Foloseste aceasta metoda care dureaza 10 saptamani pentru a iti creste masa musculara generala. 01 May, 2018
Sarituri pe cutie de ce - sa iubesti exercitiile pliometrice 7 motive pentru a iubi sariturile pe cutie Sariturile pe cutie sunt un exercitiu pliometric, care aduce numeroase beneficii in ceea ce priveste conditia fizica, aspectul fizic si variatia antrenamentelor. Invata sa le iubesti si vei avea o noua unealta prin care sa progresezi catre scopul tau. 14 Feb, 2016
Masa musculara mai mare luand perioade de odihna Fa-te mai mare facand mai putin Perioadele planificate de descrestere a intensitatii antrenamentelor fac parte din trusa de unelte pentru construirea unui fizic masiv, musculos si bine definit. Din pacate, importanta acestor perioade de descarcare este trecuta cu vederea de prea multi. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.