Provocarea flotarilor SEAL

Publicat in

Ti se va parea usor. Pana vei incerca. Accepta aceasta provocare si vezi cum stai.

Sa faci flotari la infinit poate deveni plictisitor, asa ca putina varietate nu strica. Aici intervine provocarea flotarilor SEAL.

 

  • Incepi facand o flotare, urmata de o presa verticala pentru umeri, din genunchi (fara greutate). 
  • Apoi fa doua flotari, urmate de doua prese verticale pentru umeri, din genunchi.
  • Apoi fa trei flotari, urmate de trei prese verticale pentru umeri, din genunchi.
  • Scopul este de a face cat mai multe runde posibil pe masura ce adaugi cate o flotare si o presa. Cand vei ajunge sa faci 10 repetari, vei fi facut deja 55 de flotari si 55 de prese verticale. 
  • Continua pana ce iti cedeaza bratele.

Nu folosi greutate la presa pentru umeri. Scopul este de a face cat mai multe repetari, si greutatile te vor obosi mai rapid, ceea ce va scadea intensitatea pentru ca va dura mai putin. 

Orice provocare care te pune sa faci cat de multe repetari poti la un anumit exercitiu, va fi una dificila. Smecheria la acesta combinatie este ca ai parte de o mica pauza intre flotari si prese, ceea ce permite o recuperare suficienta pentru urmatoarea runda. 

Asta te face sa te intrebi daca poti sau nu sa termini urmatorul set - ceea ce adauga o componenta mentala unui exercitiu deja solicitant fizic. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

masa musculara acumulata repede prin antrenamente in sala de forta Masa musculara rapida Un articol scurt si la obiect: un rezumat a ceea ce trebuie sa facem pentru a avea o masa musculara cat mai mare intr-un timp cat mai scurt. 14 Feb, 2016
de ce sa nu te antrenezi cu greutati si sa faci cardio la aceeasis edinta de antrenament De ce sa nu te antrenezi cu greutati si sa faci cardio in acelasi timp Este ceva obisnuit ca la finalul antrenamentelor cu greutati sa iti faci si antrenamentele cardiovasculare. Dar acest lucru este contraproductiv si iti poate compromite eforturile de a iti dezvolta si defini masa musculara. 14 Feb, 2016
Antreneaza aceeasi grupa musculara doua zile la rand Antreneaza aceeasi grupa musculara doua zile la rand Pentru cresteri musculare mai bune, lucreaza intens o grupa musculara intr-o zi si a doua zi lucreaza aceeasi grupa musculara cu greutati usoare, de pompare. Iata de ce functioneaza. 11 Jun, 2019
drenaj limfatic pentru o recuperare fizica mai buna Accelerarea recuperarii dupa antrenamente Drenaj limfatic! Suna urat, dar nu este! Iata cum te ajuta sa te recuperezi si de ce ar trebui sa iti pese daca vrei muschi si performante fizice de exceptie. 20 Sep, 2016
Cum se fac corect antrenamentele aerobe Intoarcerea antrenamentelor aerobe Pana nu de mult, cand se spunea "conditie fizica", sportivii si antrenorii de elita se gandeau la antrenamente anaerobe, care sa testeze limitele durerii si oboselii. Peste tot suntem invatati ca efortul de tip aerob nu isi are locul intr-un program serios de antrenament, decat in cazul in care se doreste definirea sau slabirea. Dar conditia fizica este mai mult de atat. 14 Feb, 2016
cel mai eficient mod de a face indreptari in sala de forta Cel mai bun tip de indreptare pe care nu-l faci Indreptarile sunt un exercitiu avansat, de baza, utile in orice sport, nu numai in culturism. Dar pot fi si foarte solicitante pentru coloana. Iata cea mai buna modalitate de a face indreptari eficiente fara riscuri de accidentare. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.