Provocarea flotarilor SEAL

Publicat in

Ti se va parea usor. Pana vei incerca. Accepta aceasta provocare si vezi cum stai.

Sa faci flotari la infinit poate deveni plictisitor, asa ca putina varietate nu strica. Aici intervine provocarea flotarilor SEAL.

 

  • Incepi facand o flotare, urmata de o presa verticala pentru umeri, din genunchi (fara greutate). 
  • Apoi fa doua flotari, urmate de doua prese verticale pentru umeri, din genunchi.
  • Apoi fa trei flotari, urmate de trei prese verticale pentru umeri, din genunchi.
  • Scopul este de a face cat mai multe runde posibil pe masura ce adaugi cate o flotare si o presa. Cand vei ajunge sa faci 10 repetari, vei fi facut deja 55 de flotari si 55 de prese verticale. 
  • Continua pana ce iti cedeaza bratele.

Nu folosi greutate la presa pentru umeri. Scopul este de a face cat mai multe repetari, si greutatile te vor obosi mai rapid, ceea ce va scadea intensitatea pentru ca va dura mai putin. 

Orice provocare care te pune sa faci cat de multe repetari poti la un anumit exercitiu, va fi una dificila. Smecheria la acesta combinatie este ca ai parte de o mica pauza intre flotari si prese, ceea ce permite o recuperare suficienta pentru urmatoarea runda. 

Asta te face sa te intrebi daca poti sau nu sa termini urmatorul set - ceea ce adauga o componenta mentala unui exercitiu deja solicitant fizic. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Indreptarile romanesti iti dezvolta femuralii si lombarii Indreptarile romanesti Indreptarile romanesti reprezinta cel mai eficient exercitiu pentru bicepsii femurali, dar si unul din cele mai temute exercitii in general, pe care multa lume pur si simplu nu stie sa il execute corect. 14 Feb, 2016
antrenment deosebit de intens pentru picioare Metoda brutala pentru cresterea picioarelor Vrei sa iti faci scobitorile sa creasca? Incearca acest antrenament rapid si brutal! Si garantat o sa urasti fandarile dupa ce il vei termina! 23 Jul, 2019
Ce sunt, cum se fac si cu ce te ajuta repetarile fortate Repetari fortate Repetarile fortate reprezinta o tehnica veche de antrenament, si, ca orice lucru care a trecut testul timpului, o tehnica foarte eficienta in a dezvolta masa musculara. 14 Feb, 2016
Metoda 2:1 pentru masa musculara Metoda 2:1 pentru masa musculara 2:1, sau antrenament excentric accentuat, este una din cele mai bune modalitati de a iti construi masa musculara. Dupa nume suna complicat, dar nu este asa. Probabil va fi cea mai buna metoda de hipertrofie pe care ai incercat-o vreodata. 10 Sep, 2018
Regulile principale care trebuie urmate cand te antrenezi pentru masa musculara si forta musculara Principiile de baza ale antrenamentelor de masa si forta musculara Din ce in ce mai multa lume isi face un abonament la sala de forta pentru a arata mai bine si a fi mai sanatosi si puternici. Iata care sunt principiile de baza pentru a capata forta musculara si care sunt cele pentru a capata masa musculara. 14 Feb, 2016
Cel mai bun antrenament cu bara hexagonala Cel mai bun antrenament cu bara hexagonala Bara hexagonala este o piesa de echipament fantastica. Indreptarile facute cu ea permit mai multor oameni sa se bucure de trasul unor greutati mari, fara dureri. Merita sa fie prezenta in orice sala de forta. Iata de ce si cum sa te antrenezi cu ea. 28 Nov, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.