Provocarea flotarilor SEAL

Publicat in

Ti se va parea usor. Pana vei incerca. Accepta aceasta provocare si vezi cum stai.

Sa faci flotari la infinit poate deveni plictisitor, asa ca putina varietate nu strica. Aici intervine provocarea flotarilor SEAL.

 

  • Incepi facand o flotare, urmata de o presa verticala pentru umeri, din genunchi (fara greutate). 
  • Apoi fa doua flotari, urmate de doua prese verticale pentru umeri, din genunchi.
  • Apoi fa trei flotari, urmate de trei prese verticale pentru umeri, din genunchi.
  • Scopul este de a face cat mai multe runde posibil pe masura ce adaugi cate o flotare si o presa. Cand vei ajunge sa faci 10 repetari, vei fi facut deja 55 de flotari si 55 de prese verticale. 
  • Continua pana ce iti cedeaza bratele.

Nu folosi greutate la presa pentru umeri. Scopul este de a face cat mai multe repetari, si greutatile te vor obosi mai rapid, ceea ce va scadea intensitatea pentru ca va dura mai putin. 

Orice provocare care te pune sa faci cat de multe repetari poti la un anumit exercitiu, va fi una dificila. Smecheria la acesta combinatie este ca ai parte de o mica pauza intre flotari si prese, ceea ce permite o recuperare suficienta pentru urmatoarea runda. 

Asta te face sa te intrebi daca poti sau nu sa termini urmatorul set - ceea ce adauga o componenta mentala unui exercitiu deja solicitant fizic. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Exercitii fizice facute in 3 seturi consecutive - tri-seturi Tri-seturi Tri-seturile sunt o tehnica avansata de antrenament de mare intensitate, cu ajutorul carora vei trece peste plafonari si vei continua sa ai progrese in ceea ce priveste acumularea de masa musculara. 14 Feb, 2016
Cum impingi cu haltera de la piept, precum un culturist sau powerlifter? Impingi ca un culturist sau powerlifter? Care este scopul tau? Sa ridici o masina sau sa ai un piept mare care atrage priviri? Cele 9 diferente dintre culturism si powerlifting pe care trebuie sa le stii pentru a iti atinge obiectivul. 14 Feb, 2016
invata cum sa faci flotari intr-o mana Flotari intr-o mana Flotarile intr-o mana reprezinta un exercitiu foarte greu care necesita tehnica si indemanare. Ajuta la coordonarea mai buna dintre muschi, fiind un exercitiu functional si de echilibrare a fortei. 14 Feb, 2016
Abdomen definit si picioare imense - metoda arnold Cum si-a construit Arnold picioarele si abdomenul Arnold Schwarzenegger este un simbol al culturismului, filmului si succesului in general. Dar in spatele carierei stralucite si trupului de zeu, stau ani de munca in sala de forta si in afara ei, si o vointa de fier. Fi gata sa inveti cum sa te antrenezi ca un campion pentru a avea picioare mai puternice ca oricare din prietenii tai, si un abdomen de otel. 14 Feb, 2016
antrenament de hipertrofie tras/impins Antrenament tras-impins Antrenamentele impartite pe zile de impins si zile de tras sunt ideale pentru masa musculara pentru ca permit o recuperare mai buna si o intensitate mai ridicata. Aici gasesti toate detaliile cat si exemple ale unor astfel de antrenamente. 14 Mar, 2018
Sporturi si antrenamente care iti distrug sanatatea Cele mai distructive forme de antrenament Culturism, powerlifting, CrossFit si alergare. Care din aceste patru forme de efort fizic este cea mai vatamatoare, si cum poti preveni accidentarile? 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.