Genuflexiuni Anderson - tot ce trebuie sa stii

Publicat in

Sunt acest fel de genuflexiuni avansate potrivite pentru tine? Afla de aici!

O genuflexiune Anderson este practic o genuflexiune la care incepi de jos in sus. Folosind pinurile de siguranta dintr-un cadru de genuflexiuni, fiecare repetare incepe dintr-un punct mort (de aceea se mai numesc si dead squats). 

 

 

Daca forta la genuflexiunile Anderson iti este cu mult mai mica fata de genuflexiunile clasice cu bara in spate, este posibil sa ai o problema cu soldurile, mai exact nu produc suficienta forta la genuflexiuni. Prin extensie, sa faci genuflexiuni Anderson va fi o componenta importanta pentru remedierea situatiei. 

Avantajele genuflexiunilor Anderson

Te fac mult mai puternic cand te ridici cu bara in spate. Si genuflexiunile cu pauza sunt bune pentru asta, dar genuflexiunile Anderson sunt la alt nivel. Sunt efeciente mai ales la sportivii care sunt mai mult explozivi decat puternici si tind sa se bazeze mult pe reflexul de intindere in loc de forta contractila, pentru a se ridica cu greutatea pe spate. 

Iti dezvolta si capacitatea de a produce tensiune in pozitia de jos a genuflexiunii. Cei cu musculatura sub-dezvoltata la solduri vor avea probleme in crearea de tensiune musculara in partea de jos. Asta scade forta si stabilitatea, si te predispune la pierderea pozitiei optime cand ai coborat pana jos la o genuflexiune grea. Evident este un risc mare de accidentare. 

Imbunatatesc mobilitatea soldurilor. Simplul fapt de a te pozitiona in partea de jos a genuflexiunii fara ca greutatea halterei sa te impinga acolo in timpul coborarii va face minuni pentru detensionarea soldurilor. 

Au un bun transfer la indreptari, mai ales daca esti mai exploziv mai mult decat puternic. Este un tip de genuflexiune mai specifica indreptarilor pentru ca creeaza mai multa tensiune inca de jos si nu utilizeaza reflexul de intindere, ceea ce iti creste forta cand pornesti cu greutatile de pe podea, la indreptari

Neajunsurile genuflexiunilor Anderson

Necesita mobilitate buna a soldurilor si umerilor pentru a incepe direct din pozitia cea mai de jos a unei genuflexiuni. Te va forta sa scazi semnificativ greutatea folosita, ceea ce va pune mai putina tensiune pe partea de sus a razei de miscare. 

Pentru cine sunt utile

Rareori se foloseste ca principala forma de genuflexiuni, dar este de ajutor celor care intampina dificultati in a se ridica la genuflexiunile clasice cu bara in spate sau au probleme la indreptari cu prima jumatate a miscarii (desprinderea greutatilor de pe podea). 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Exercitii pentru antrenamente cu powerbags, zisi si saci de forta Antrenamente cu powerbags Sacii pentru forta, powerbags in engleza, au aparut prin 2003 si au devenit din ce in ce mai populari. Fac parte din fitnessul functional si pot furniza un antrenament provocator, fiind o schimbare binevenita de la antrenamentele cu greutati clasice. 17 May, 2016
impinge cu gantere de pe podea pentru a iti dezvolta pieptul si a iti proteja umerii Prese cu gantere de pe podea pentru forta, marime si sanatate Adauga masa tricepsilor, dezvolta-ti pieptul superior si creste-ti forta la prese; toate acestea in timp ce iti "vindeci"' umarul. Un singur exercitiu poate face asta: presa uniletareala de pe podea. 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie de ce - sa iubesti exercitiile pliometrice 7 motive pentru a iubi sariturile pe cutie Sariturile pe cutie sunt un exercitiu pliometric, care aduce numeroase beneficii in ceea ce priveste conditia fizica, aspectul fizic si variatia antrenamentelor. Invata sa le iubesti si vei avea o noua unealta prin care sa progresezi catre scopul tau. 14 Feb, 2016
Cum se fac corect antrenamentele aerobe Intoarcerea antrenamentelor aerobe Pana nu de mult, cand se spunea "conditie fizica", sportivii si antrenorii de elita se gandeau la antrenamente anaerobe, care sa testeze limitele durerii si oboselii. Peste tot suntem invatati ca efortul de tip aerob nu isi are locul intr-un program serios de antrenament, decat in cazul in care se doreste definirea sau slabirea. Dar conditia fizica este mai mult de atat. 14 Feb, 2016
provocarea flotarilor texane - piept mare efort intens Provocarea flotarilor texane Crezi ca esti bun la facut flotari? Iata o provocare pentru tine care iti va testa barbatia! 01 Nov, 2016
metoda 8 x 3 pentru masa musculara mare Masa musculara cu metoda 8 x 3 Poti construi multa masa musculara cu doar 3 repetari pe set? DA! Dar trebuie sa urmezi anumite reguli! 10 Jan, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.