Flexii Zottman pentru antebrate si bicepsi mari

Publicat in

Fa acest exercitiu provocator si vei avea bicepsi si antebratemai mari.

Antebrate bombate! Si o strangere de mana care poate rupe oase! De ce incep sa fie atat de rare in zilele noastre? Poate pentru ca multi sar peste antrenamentul antebratelor.

Intr-un fel e de inteles. Antrenarea antebratelor doare, este plictisitoare si deseori este ceva ce faci la finalul unui antrenament, cand nu prea mai ai chef. Dar daca ar exista un exercitiu care sa iti construiasca antebratele in timp ce lucrezi bicepsii?

Flexii Zottman

  1. Ia o pereche de gantere si tine-le cu o priza falsa (degetul mare nu se suprapune peste celelalte degete - practic ti gantera doar cu 4 degete).
  2. Ia o priza supinata, palmele spre tavan.
  3. Incepi miscarea prin flexarea bicepsilor, cum ai face o flexie normala.
  4. Cand ajungi sus cu ganterele mentine contractia musculara 1-2 secunde, apoi roteste incheiturile si antebratele, astfel incat palmele sa fie orientate spre podea. 
  5. Coboara usor greutatile pana ce bicepsul este complet intins.
  6. Poti face asta cu cate un brate pe rand sau cu ambele brate deodata. 

Cum functioneaza

Prin faptul ca incepi flexiile Zottman cu priza normala, ca si cum ai face flexii clasice, poti folosi o greutate mult mai mare decat daca ai face flexii inverse. Prin schimbarea prizei treci tensiunea catre antebrate, pe care le poti lucra intens prin coborarea lenta a greutatilor (negative).

Contractie intensa in bicepsi si supraincarcare excentrica pe antebrate - combinatia perfecta!

Seturi si repetari

Flexiile Zottman sunt utile mai ales cand se respecta o anumita schema de seturi si repetari. Fa 3-4 seturi de 8-10 repetari pe brat si 2-3 seturi de 20-30 repetari pe brat.

Foloseste flexiile Zottman la inceputul antrenamentelor pentru a aduce sange in brate si a incalzi coatele. Le mai poti folosi la finalul unui antrenament, facand repetari multe, pentru a epuiza complet muschii si a te pompa la maxim. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Creste-ti masa musculara cu aceste emtode dovedite Cum sa nu mai fii un slabanog E timpul sa incetezi cu joaca in sala de forta si sa faci antrenamente care sa te faca cu adevarat mare si puternic. Este timpul sa nu mai fi un slabanog! Iata cum! 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie de ce - sa iubesti exercitiile pliometrice 7 motive pentru a iubi sariturile pe cutie Sariturile pe cutie sunt un exercitiu pliometric, care aduce numeroase beneficii in ceea ce priveste conditia fizica, aspectul fizic si variatia antrenamentelor. Invata sa le iubesti si vei avea o noua unealta prin care sa progresezi catre scopul tau. 14 Feb, 2016
Antrenament facut cu un singur picior Fara genuflexiuni: antrenamente pe un singur picior pentru masa musculara si forta Este stiut ca genuflexiunile sunt cel mai bun exercitiu pentru picioare si chiar intregul corp. Dar adevarul este ca necesita multa tehnica, si pentru majoritatea amatorilor nu este recomandat sa se foloseasca greutati mari. O alternativa eficienta la genuflexiuni sunt antrenamentele pe un singur picior. 14 Feb, 2016
exercitii cu greutati care dor dar care aduc rezultate 5 metode dureroase de a construi masa musculara Iti place durerea din timpul antrenamentelor? Stresul metabolic crescut este cel mai neglijat aspect din antrenamentele pentru masa musculara. Incearca aceste cinci tehnici de tortura fizica si experimenteaza cresteri cum nu ai mai vazut. 14 Feb, 2016
6 feluri de a ingreuna exerciitile la sala 6 feluri de a ingreuna exerciitile la sala Pentru a progresa in sala de forta trebuie sa faci exercitiile cat mai grele, nu cat mai usoare. Daca ai nevoie de un impuls nou pentru a creste, iata cateva metode de a iti eficientiza antrenamentele. 05 Mar, 2019
good morning - cel mai bun exercitiu pentru spate si lombari Cel mai important exercitiu pentru spate pe care probabil nu-l faci Exista unele exercitii vechi de cand lumea fitness-ului, sau poate chiar mai vechi. Aceste exercitii au multe beneficii, sunt functionale si dezvolta armonios tot corpul, dar din pacate au fost uitate. Unul din aceste exercitii este numit good morning. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.